SH:s Personligheter

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
XZQh0RH.jpg

Så den enda som har bättre kex-lockarförmåga än ett kex är Ivan?

Ouch, snacka om ett slag i ansiktet för alla SH-raggare förutom Ivan (som säkert redan tryckt upp en tisha med "500" på ryska)!

Ivan är nog rätt stött att hans rubrik är i grönt och inte skönaste rött.

Last edited:
Jag är den ökände Ivan Drago:D

Plockar alla kexen från Ica eller Konsum som e 20 år yngre:tuttar

Haha, är på kexturne så Ica får skaffa massa vikarier om 9 månader:rofl

Män, är inte IVAN DRAGO bara en myt, finns alltså inte på riktigt jag börjar tvivla iaf :confused:
Och den här BRa:brynadZZ repan bombasatanhelvetefullfjädersatan som det ryktades om lär man få vänta förgäves på tydligen.

BULTEN 5-

haha snyggt klockrena typer alltså ;)

:banana

Nä nu tycker jag vi ska se på det positiva, Det röda spöket som kallas för Drago syns bara i korta sekvenser och ingen har sett detta fenomen på svensk väg med egna ögon?
borde vi inte fokusera på saker vi vet? som att kexen inte går igång på hojen, utan på.... uhm... nej det måste fan vara hojen? Orecic nu får du dra fram kexläran här och förklara! vilken hoj drar flest kex om man bortser från föraren? :Bugar

Jag är tydligen inte en av Sporthoj.com:s personligheter...

Får jag inte vara kvar här längre? :gråta

Nä nu tycker jag vi ska se på det positiva, Det röda spöket som kallas för Drago syns bara i korta sekvenser och ingen har sett detta fenomen på svensk väg med egna ögon?
borde vi inte fokusera på saker vi vet? som att kexen inte går igång på hojen, utan på.... uhm... nej det måste fan vara hojen? Orecic nu får du dra fram kexläran här och förklara! vilken hoj drar flest kex om man bortser från föraren? :Bugar

Mah bad bro, men du lär inte kamma hem Ballerinaförpackningar med en Honda Varadero. :D

Sen om Drago, han finns på riktigt. ;)

Jag såg Ivan i helgen! :Bugar
Eller rättare sagt jag hörde nått förbi fotokurvan..när jag sedan framkallade bilderna hade han fastnat på EN av bilderna, min kamera skjuter 10 bilder per sekund..

Den gigantiska hakan stack ned 10cm under hjälmen så det råder inga tvivel :fakta

Tur att man redan har kex som smular bland lakanen då man kollar på på tok för omanliga hojjar!

Tur att man redan har kex som smular bland lakanen då man kollar på på tok för omanliga hojjar!

"Kex som smular" = småtjejer!:fakta

"skäggbiff mellan lakanen" = kvinna! :tuttar

Själv så sover man på soffan eftersom svärmorsan är på besök och så gärna vill sova i MIN/våran säng :fakta då "crash rider junior" kom till världen för 18 dagar sen.... :rolleyes: STOLT!

"Man gasar BARA på bana!" :hihi

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...