SH:S moderatorer suger

Status
Ej öppen för fler svar.
Silwer skrev:
Ja olagligt är det säkert inte, men verkan här på forumet blev nog tvärtom den tanke han hade.

Men jag håller med moderatorerna på SH är botten, fy o tvi o jäklars för dem.
håhå, du smygkär i mig erkänn Silwer
 
Silwer skrev:
Ja olagligt är det säkert inte, men verkan här på forumet blev nog tvärtom den tanke han hade.

Men jag håller med moderatorerna på SH är botten, fy o tvi o jäklars för dem.
Jaha... och vad har jag gjort dig då?

//Admin
 
stony skrev:
Jag citerar,

"Jar är så jäkla säker på vad jag vet om detta bolag så jag här skrivandes detta lovar att jag endast iförd hjälm ska köra slingerbulten en vända om inte pricers aktiekurs gått upp med 100% från dagens kurs på 1,48 fram tills 27 september i år... förutsatt att det inte finns några yttre omständigheter som påverkar börsen typ krig eller terror"

Haha. detta måste fångas på film! :hihi


Ja han kommer få det tufft !
När han skrev tråden om pricer "köpte" jag 15 000 st (bevakning = ej köpt)
då stog den i 1,46 och nu 1,45 =.....- 0,7 %

Kanske ska börja tälta vid slingerbulten för att få bra plats :rofl


// TOK :fyllisar
 
TokJohan skrev:
JKanske ska börja tälta vid slingerbulten för att få bra plats :rofl

Har läst trådarna av och med denne "peuter" en stund nu och det är riktigt kul. Framför allt hur hans "proffstips" inte tas på allvar av någon och hur dt hela slutar med banning och nakenåking längs slingerbulten. :rofl :dummer
 
Thundercat skrev:
Pricer ligger i 1,28 nu... Det vankas nakenåkning... :arsele


När var det dax för det då?
Vill inte missa detta evenemang!

Och dom som följde hans tips står i slutet av slingerbulten med tjära och fjädrar? :banana

Själv lyssnade jag på mina egna kloka ord och köpte mer trimdelar till hojen och jag är nöjd! :tummenupp
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top