SH:s bästa/sämsta trådar enligt medlemmarna själva

• Thread starter Thread starter mb
  • Start date Start date

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Gick igenom forumet och kollade upp vilka trådar som satts högst respektive lägst betyg på. Alla trådar med färre än 5 röster är bortsorterade och om två trådar fått samma betyg så gäller flest antal röster (i sista hand antalet visningar). Håll till godo:

Högst betyg
1. Ifall ni kommer först till en olycka 5,00
2. Vad hände sen???? 5,00
3. Skämmiga grejer! 4,85
4. Lista på Bandagar! 4,76
5. Protest till VV ang. rullgruslagningar 4,67

Lägst betyg
1. Är du snygg? 2,29
2. Poll: Vem e kungen av Bulten? ... 2,33
3. Inte långt ifrån att sänka uppkörningsgubben! 2,70
4. Nationaldemokraterna 2,83
5. Vadå stjärnprydda trådar? 2,88

Last edited:
Kanske inte så vidare representativt, själv har jag t.ex. aldrig betygsatt en tråd och det lär jag nog inte vara ensam om.

Coola Ola skrev:
Kanske inte så vidare representativt, själv har jag t.ex. aldrig betygsatt en tråd och det lär jag nog inte vara ensam om.
Samtidigt är det det enda objektiva måttet vi har. Är en tråd tillräckligt bra/dålig så kommer alltid några att betygsätta.

Iofs kanske man skulle ha sorterat bort alla trådar med under 10 röster för att få en mer tillförlitlig bild. I så fall hade listan sett något annorlunda ut.

Red: Nationaldemokrats- bulten- VV- och "vad hände sen"-tråden bygger på lite för få röster för att resultatet ska vara särskilt tillförlitligt (bara 5 st var).

Last edited:
mb, du har FÖR lite att göra :hihi

Men visst, det är kul med lite stats, även om den nu kanske inte är så värst relevant.

:tummenupp

Uppkörningskillestråden gör ju en faktiskt rätt bekymrad över artens fortlevnad...

Korades inte vinnaren med ointagliga typ 80 miljoner röster redan efter några minuter? Jag tyckte det var en rätt kul tråd och ett fint initiativ som förtjänade ett längre liv!

Tror det var något i stil med vem som var mest påfrestande på SH. Någon i den här tråden avgick med segern. Inte du. Jag kvalade inte ens in.

t-rex skrev:
Tror det var något i stil med vem som var mest påfrestande på SH. Någon i den här tråden avgick med segern. Inte du. Jag kvalade inte ens in.

Fast resultatet föranleder vissa misstankar om manipulation.

Jag var i delad ledning i idiot-pollen. Det sporrar mig bara ännu mer. Ibland sitter jag och väntar på att fuckona ska bli klara med att skriva sina trådar så jag kan ta bort dom DIREKCT!

Den här tråden är en av de sämsta nånsin. Den blev iofs lite bättre nu, när jag är med i den.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul