SH-ryggsäck?

Crille skrev:
Swedie släng upp lite andra grejer nu.....Det finns mängder av prylar som du kan trycka reklam på,vad sägs om kepsar kaffemuggar m.m.....

Han gör det så fort han har provat sina nybeställda SH-Tangakalsonger...
:hihi

Skämtosido...en ryggsäck vore fint faktist! Fast den lär ju hamna i sopptunnan efter ett tag iaf, då man tröttnat på 2takts olja lukten..

Crille skrev:
Sådana pengar tjänar inte Swedie på tröjorna som folk tror,och hur jag vet detta är ju så att det är jag som fixat tryckeriet till honom som gör tröjorna till er alla medlemmar....

Swedie släng upp lite andra grejer nu.....Det finns mängder av prylar som du kan trycka reklam på,vad sägs om kepsar kaffemuggar m.m.....

Gör inte för mycket grejer bara, det blir lite ljöjligt om vi ska ha alla möjlinga saker, ta med funktionella saker i så fall! :tummenupp

tycon1 skrev:
Han gör det så fort han har provat sina nybeställda SH-Tangakalsonger...
:hihi

Skämtosido...en ryggsäck vore fint faktist! Fast den lär ju hamna i sopptunnan efter ett tag iaf, då man tröttnat på 2takts olja lukten..

Tröttnat?? :dummer

Jag väntar fortfarande på Sporthoj.com kondomerna. Sloganen på förpackningen ska vara snodd från Bike; "Full fart spar tid".
Och när kommer Sporthoj.com-slipsarna? Nu orka jag inte vänta längre :mad

Måste hålla med att det inte är en dum idé. Man har ju en på ryggen hela tiden iaf, så varför inte en som syns...

Dock vill jag faktiskt inte se SH-muggar och dylikt junk. :zpy

jag ska fråga tryckeriet vad dom har för val av ryggsäckar. Annars fåre bli att jag skapar ett emblem som ni själva får smäcka på era ryggsäckar.

Crille skrev:
Sådana pengar tjänar inte Swedie på tröjorna som folk tror,och hur jag vet detta är ju så att det är jag som fixat tryckeriet till honom som gör tröjorna till er alla medlemmar....

Trodde inte han tjänade multum, men han tjänar på det.. Och att du säger något sånt får mig bara att inse det mer...
Grabben har ju 2-3 -04 rettor... :hihi

Victor skrev:
Jag väntar fortfarande på Sporthoj.com kondomerna. Sloganen på förpackningen ska vara snodd från Bike; "Full fart spar tid".
Och när kommer Sporthoj.com-slipsarna? Nu orka jag inte vänta längre :mad

Wörd!

Hultan skrev:
Trodde inte han tjänade multum, men han tjänar på det.. Och att du säger något sånt får mig bara att inse det mer...
Grabben har ju 2-3 -04 rettor... :hihi
jag har ett jobb oxå... tröjorna ger mig inte ens pengar nog att betala räkningarna .. öh nästa månad. Sen hur mycket räkningar jag har säger jag inte :tungan

Men det är inte som vissa tror. Jag drivet ett eget företag oxå där jag sysslar med andra grejer.

Swedie skrev:
jag har ett jobb oxå... tröjorna ger mig inte ens pengar nog att betala räkningarna .. öh nästa månad. Sen hur mycket räkningar jag har säger jag inte :tungan

Men det är inte som vissa tror. Jag drivet ett eget företag oxå där jag sysslar med andra grejer.

www.teensRus.com där medlemmarna får betala för nöjet

Vi som är lite tajta med Swedie laddar ju hem gratis men pm'a mig så släpper jag in er "bakvägen" för halva priset. :tummenupp

Crille skrev:
Sådana pengar tjänar inte Swedie på tröjorna som folk tror,och hur jag vet detta är ju så att det är jag som fixat tryckeriet till honom som gör tröjorna till er alla medlemmar.........

Ni är syskon eller hur ? :)

brinckis skrev:
inget fel på ryggsäck men hur roligt skulle det vara att krascha med rygga?

Vem har sagt att man måste ha ryggsäcken när man åker mc ?
Kan ju ha den annars ochså! :banana
//D

Last edited:
Jag skulle lätt vilja ha en svart rygga med STOR sporthoj-logga och ett användarnamn
:tummenupp

Miss_Orchidee skrev:
Just därför ville jag inte ha en hård sån som föreslogs! :)
hårda är perfa. skyddar mkt bättre än en mjukis. hade faktiskt tänkt köpa mig en sådan innan jag drar iväg på skidor i januari. skyggar kamera + tillbehör bättre vid en vurpa. desutom så är de rymliga

MikkE skrev:
hårda är perfa. skyddar mkt bättre än en mjukis. hade faktiskt tänkt köpa mig en sådan innan jag drar iväg på skidor i januari. skyggar kamera + tillbehör bättre vid en vurpa. desutom så är de rymliga

Jag vill ju inte få den upp i nacken vid eventuelll vurpa, tror snarare på en mjuk ändå

Crille skrev:

Säg till om du är intresserad av sånt, en vän till mig äger ett "tampotryckeri".

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back