SH Pub Sthlm 22 Oktober 2005, Tivoli?

Jag är där utan minsta tvekan!! De blir oskulden på en SH pub!! Vem får jag en puss av då? :)

I'll be there!
Jag ska bli så full att jag NÄSTAN kissar på mig, sen ska jag grupphångla samt slå någon på käften. :yoparty

Nitrogen skrev:
I'll be there!
Jag ska bli så full att jag NÄSTAN kissar på mig, sen ska jag grupphångla samt slå någon på käften. :yoparty
Hur ska du kunna bevisa att du NÄSTAN kissat på dig???

charmis skrev:
Mig kommer ni oxå få se skymten av.....

Fan nu blir det fullsatt!

:fyllisar

Gräddnos skrev:
Men vafan... Äh, vi får ses på nästa pub!! :) Kraaaam!

Skit i spa, bada i öl! :tummenupp

Nitrogen skrev:
I'll be there!

Skvätta alltså?

eller pinka revir?

MikkE är ordningsman, fråga honom om lov... :tummenupp

:hihi

Bonnie skrev:
Skvätta alltså?

eller pinka revir?

MikkE är ordningsman, fråga honom om lov... :tummenupp

:hihi
Jepp jepp. Jag är den som kommer att hålla koll på ALLT!
Klart Nitrogen får hångla lite.... med mig alltså!! :fyllisar :krama

Man kanske skulle våga sig på att åka utsocknes... Både mikke och freddie har visat prov på att även tokholmare kan dricka öl. Hmmm...

PÖJK!!!! överge byn nu och komhit!!!! jag vet att iallafall en karlstabo kan dricka öl! :fyllisar

Hagster skrev:
Man kanske skulle våga sig på att åka utsocknes... Både mikke och freddie har visat prov på att även tokholmare kan dricka öl. Hmmm...

Men.....Är det inte typ.....99% killar på dessa dära festerna?......Anledningen till att man går ut, är ju för att ligga med nån... :tuttar :gnissla

Blanco skrev:
Men.....Är det inte typ.....99% killar på dessa dära festerna?......Anledningen till att man går ut, är ju för att ligga med nån... :tuttar :gnissla
Skulle nästan säga typ 60/40 med könsfördelningen. Det kommer faktiskt många brewdar och det finns även 'icke-mc-tjejer' där :fyllisar

vem vet ;)

Kakan skrev:
:hihi vågen kanske ställer upp :tungan
Den som lever får se eller hur brukar v säga? Den som kom kanske inte vet? :tomten

Stämningen ser ju tokladdad och helt fantastisk ut såhär mittspårs, kanske får vi se en laddning med fanatiska tokryck mot slutspurten i väntan på syndens kväll? En sak är iallafall säker. Laddat är det och det räcker för att släppa loss på båten och på Tivoli och ge en bra start på det nya året :yoparty (SHpub tideräkning)

Se nu till att få dit så många som möjlgt så det åtminstonde ser befogat ut att dansa på borden :banana
:fyllisar

Nitrogen skrev:
I'll be there!

Slå mig! Slå mig! :crash

[edit]..eller var det hångla man skulle be flickorna göra med en? :va

Last edited:
Back