SH-Pub Sthlm 19 November 2005

denimblack skrev:
...mycket märkligt.. frågade alla i kön till tivoli om de hade nån mc, men de kollade bara på mej som om jag var dum i huvvet. :tungan till slut hittade jag en kille som hade en gammal chopper från -69... kändes inte så sh-igt. men eftersom allt antagligen var roligare än att följa med mina prettokompisar på indierave, så gick jag in å hade kul på nån slags thåströmkväll. var jag på fel ställe? eller bara lite sen? eller bara lite full? :3freak

Var du på "andra" sidan ? :D SH-puben är ju när man går in via Hornsgatan ! Inte vid Mariatorget.........

denimblack skrev:
...mycket märkligt.. frågade alla i kön till tivoli om de hade nån mc, men de kollade bara på mej som om jag var dum i huvvet. :tungan till slut hittade jag en kille som hade en gammal chopper från -69... kändes inte så sh-igt. men eftersom allt antagligen var roligare än att följa med mina prettokompisar på indierave, så gick jag in å hade kul på nån slags thåströmkväll. var jag på fel ställe? eller bara lite sen? eller bara lite full? :3freak
Du var på Rocks!

:rofl :rofl :rofl

MikkE skrev:
Har inte ens kommit hem än!!

Och vänta ni bara tills ikväll då mina bilder kommer upp!!

MUAHAHAAHHAhahhahahqh!H :banana :arsele

Tack för en sjuhelsikes bra kväll! Blev det för mig iaf ;)

Vad glad du är. Jag tror du har ätit för mycket rostbiff.

TwinSucker skrev:
Jag antar att vågskrället antar samma metod som jag, nämligen enkel matematik...
MikkE+ :tuttar = Rostbiffslagning nånstans :hihi
Hoppas det inte var sylt till.

vågen skrev:
Hoppas det inte var sylt till.
Inge sylt! Kan man ju inte ha på rostbiff!
Tog direkt från förpackningen och åt med händerna. :4skrika

Glömde jag nämna att jag hade/har minnesluckor??
Aaarghh! :fyllisar

MikkE skrev:
Inge sylt! Kan man ju inte ha på rostbiff!
Tog direkt från förpackningen och åt med händerna. :4skrika

Glömde jag nämna att jag hade/har minnesluckor??
Aaarghh! :fyllisar

Men du vet väl varför du är i skåne eller har du kommit därifrån?

angående minnesluckorna.. stäng dörren och förneka allt.

denimblack skrev:

Jag gjorde samma miss jag också, förirrade mig ner bland alla svartklädda och insåg snart att jag kommit fel.
Lyckades dock hitta upp till rätt ställe.

wheelieman skrev:
Jag gjorde samma miss jag också, förirrade mig ner bland alla svartklädda och insåg snart att jag kommit fel.

kunde du inte sagt till mig också..? :7peta fast jag trivdes iofs ganska bra! :fyllisar

wheelieman skrev:

Gick vilse? Igen? Du kände doften av läderprydda män och gjorde som vanligt. :hihi

loser skrev:
Gick vilse? Igen? Du kände doften av läderprydda män och gjorde som vanligt. :hihi

Hmmm..... jag börjar ana en viss gayrädsla, har du några undertryckta känslor som du inte är helt klar med... :hihi

vågen skrev:
Men du vet väl varför du är i skåne eller har du kommit därifrån?
angående minnesluckorna.. stäng dörren och förneka allt.
Hoho, nä då! Jag har vart här i 08-regionn och haft det så bra :D

Jag har hört en hel del om vad jag gjorde :brinnerup

Min bilder kommer nog upp sent som fan ikväll eller imorgon, jag kom på att jag ska jobba till kl 22 :4skrika

Dr.Bike skrev:
Det var inte roligt att höra. Du var en av dem jag hade hoppats träffa :gråta

Ja jag var ju å banga för första gången och inte kom de nå mer snö för det heller :lol
men nästa gång kanske...beror på om och när det blir julbord ;)

vågen skrev:
I know whats not there! Poccahontas & the Karin in the bar :P
Två solstrålar för oss mörka själar

Saknar att komma sådär lagom när Karin har städat espressomaskinen och tjata till sig fyra dubbla ;)

:7peta jag har aldrig ståt i den baren och jobbat :va ja inte vad jag kommer ihåg då :tungan

Maverick_ou812 skrev:
Vaaaaaaa??? :va :gnissla

Hade ni inget med tomtebrudarna att göra så tar jag tillbaka mitt tidigare inlägg!! Då får MikkEs foton avgöra i tävlingen mellan SH Pub Tokholm och SH Pub Malmö. :gnissla

Haha vi tog ca 350 flumm bilder hemma hos maximila, och ja kan mikke få ut något vettigt av dem så..

hojbrud skrev:
Haha vi tog ca 350 flumm bilder hemma hos maximila, och ja kan mikke få ut något vettigt av dem så..

Tjena! Du SKRIVER iaf på rikssvenska!
:lol Det är ingen Malmöitiska DU talar!
Jag har jobbat med alla typer av Skåningar, men din dialekt var t.om svårare än Ystadmål!
Rock on :yoparty
Ses på nästa SH pub! Du har iaf visat att skåne vet hur man festar!

Back