Sh-pub Lördag Den 21/10-06

Vilken Fest ska vi välja på Lördag 21/10-06


  • Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
Milla skrev:
2585323 Ja till gäststugan behöver jag ju inte nyckel, så in dit kan jag ju alltid ta mig *s*

Ja du får väll om inte annat vinterbona gäststugan ;)
 
Kapten Blåskägg skrev:
2585266 Får en känsla av att du kommer ångra den raden när du öppnar dörren och möts av 15 snubbar med varsin halvt urdrucken sjuttis i näven :)

Och hela gänget frågar, var är brudarna? Å det visar sig att dom är i Solna hos mig:arsele :D
 
Milla skrev:
2595681 Kakan, nu e det måndag, rapport avlägges tack! :) Blir det Tivoli den 18/11?

Ja, eller hur Milla. Nu får kexet ta & kamma till sej, en rapport tack :)

Jag hoppar över partyt i helgen förresten, behöver lite lugn efter GGN.
 
Ullis skrev:
2595692 Ja, eller hur Milla. Nu får kexet ta & kamma till sej, en rapport tack :)

Jag hoppar över partyt i helgen förresten, behöver lite lugn efter GGN.


Du tycker ju inte om kex :D
 
pucken skrev:
2595705 Du tycker ju inte om kex :D
Jorå, bara kexet har en termos mellan benen! ;) Finska pinnar e bra!!! :yoparty

Ullis skrev:
2595692 Ja, eller hur Milla. Nu får kexet ta & kamma till sej, en rapport tack :)

Jag hoppar över partyt i helgen förresten, behöver lite lugn efter GGN.

Ja, det e inte schysst att hålla oss på sträckbänken så här. Jag måste ju veta om jag ska försöka övertala Kesokungen att komma upp ;)

Ok, mer killar för oss andra då ;):tuttar :yoparty
 
Last edited:
pucken skrev:
2595705 Du tycker ju inte om kex :D

Du är observant.

Milla skrev:
2595726 Jorå, bara kexet har en termos mellan benen! ;) Finska pinnar e bra!!! :yoparty

Ok, mer killar för oss andra då ;):tuttar :yoparty

Milla...du känner mej, fast till de där finska pinnarna tror jag nästan du har mer förkärlek :D

Japp, ni får slita på grabbsen. Själv ska jag köra fridens liljor, då e jag i form till Tivoli ist :tummenupp
 
Last edited:
:) jisses va ni har tålamod :lol

Jag ska ringa i morgon Onsdag igen för att prata med den nya personalen, så jag återkommer med full rapport i morgon (hoppas jag :tungan )

Men som de lät nu är vi fortfarande välkommen...men alla detajer kommer jag med i morgon :)
 
*Jonte* skrev:
2596739 Får man komma även om man inte har en SH tröjja med " nicket " på ?!?:corn

Klart du är välkommen även om du inte har en SH tröja, de felesta kommer utan så de är bara komma och öla med alla andra :)
 
Ullis skrev:
2598358 KAKAN!!!!! - det ÄR onsdag NU!!

Ja, nu börjar det bli brådis att rodda ihop en förfest nånstans! Ännu mer brådis ifall vi inte kan va på Tivoli, då måste vi ha ett annat ställe ju! För SH-pub SKA det bli!!!



Det gäller ju att öva så mycket som möjligt inför Gbg utmaningen!!!
 
Last edited:
Kakan skrev:
2599119 :rolleyes: ni har lika bra tålamod som en iller ;)

Men det e ju bara en vecka kvar typ, och det kanske kommer folk från andra ställen och hälsar på för detta, så det e ju bra om man kan planera. Sååå? ;)
 
Milla skrev:
2599128 Men det e ju bara en vecka kvar typ, och det kanske kommer folk från andra ställen och hälsar på för detta, så det e ju bra om man kan planera. Sååå? ;)

Ja de är ju lätare sakt än gjort, jag fick ett namn på en person som jag skulle ta kontakt med i dag efter 1700.
Nu har jag ringt ett X antal gånger sen 1710 och de tuttar upptaget. SÅ fort jag vet nå så vet ni nå.
Men detta vet jag nu...vi är välkommna men de är om vipkorten jag vill ha svar på.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top