Sh-pub Lördag Den 21/10-06

Vilken Fest ska vi välja på Lördag 21/10-06


  • Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
Min första SH-Pub
Sporthojssnorisarna blev inte sliriga och roliga.
Elstart och plast har förstört en generation:tummenner
 
Last edited:
Jörgen Karlsson skrev:
2560542 Min första SH-Pub
Sporthojssnorisarna blev inte sliriga och roliga.
Elstart och plast har förstört en generation:tummenner

Du måste har varit på fel ställe...
Hos Lady var det röj utav h-vete...
Riktigt sk!tkul var det!
 
Jörgen Karlsson skrev:
2560542 Min första SH-Pub
Sporthojssnorisarna blev inte sliriga och roliga.
Elstart och plast har förstört en generation:tummenner

Har bara varit på en SH-pub, jag har sällan varit så fyllesjuk :fakta Fel amterial dök helt enkelt upp! Jag ska allt visa er nästa runda :yoparty

-@
 
Nihlen skrev:
2560613 Tack!

:huvet

Sitter nu på jobbet... är inte bakis
Är fortfarande full!

:hihi:hihi:hihi
Kan tänka mig det... Och du tog det ändå rätt lugnt... :D
 
d1ce skrev:
2560609 Har bara varit på en SH-pub, jag har sällan varit så fyllesjuk :fakta Fel amterial dök helt enkelt upp! Jag ska allt visa er nästa runda :yoparty

-@

Jag har ont i skallen:gnissla
 
Jörgen Karlsson skrev:
2560542 Min första SH-Pub
Sporthojssnorisarna blev inte sliriga och roliga.
Elstart och plast har förstört en generation:tummenner

Knappast förstört, snarare konverterat till en modernare o mera insiktsfull generation som insett att man ska gasa o va gla. Inte meka gammalt skrot.:näsblod :tummenupp
 
d1ce skrev:
2560670 Huvudvärken av en bitchslap räkans inte :D

-@

Till skillnad från dig så är jag alltid så snäll mot damerna så bitchslappar är det inte fråga om:arsele

Undrar om det är Jörgens "fulbira":va :D
 
Last edited:
icko skrev:
2560640 Knappast förstört, snarare konverterat till en modernare o mera insiktsfull generation som insett att man ska gasa o va gla. Inte meka gammalt skrot.:näsblod :tummenupp

Jag hade superkul! Ville mest trigga igång tråden miss i nassen om det nu hade loggat in några efterfestande människor.

Men en tanke hade jag tänkt skriva om ngt hade huggit:
Hela sommaren är de enda SH-människor jag lärt känna just alla er trevliga och superroliga människor som har kört med på tex onsdags- och lördagskörningarna samt Rörken, träffat på donken eller Rosenhill osv.

Men de kaxiga SH-människor med anonyma nick, utan bild och angiven ålder och som kallar alla för moralkärringar och som kör 300 på Bulten och Bogan varje dag och blir bannade minst 4 ggr per år. De träffar man ju aldrig live när man åker under säsongen!

Så i mitt stilla sinne tänkte jag att de kanske kryper ut på vintern. Men vilka var det man träffade på mitt livs först SH-pub? Jo samma trevliga gäng som jag åkt med onsdagarna och Rörken samt träffat i Lunda!

Puben var superkul:yoparty
Jag har bara insett att jag nog aldrig kommer få se ansiktena bakom
de mer illustra inläggen här på SH.
 
Tellan skrev:
2560793 Det han det göra innan man kom hem. Lång väg = hemma tidigt på morgonen typ runt kl.06. tror jag:va gäsp.

Hur tog ni er hem?

Kul att träffa lite trevliga människor igår, några nya ansikten blev det. Men poängen med att hålla sej nykter för att kunna få nåt gjort idag, den förvann då jag ist ligger nerbäddad med hosta & en jäkla huvudvärk. :(

Thyg0d skrev:
2560604 Du måste har varit på fel ställe...
Hos Lady var det röj utav h-vete...
Riktigt sk!tkul var det!

Det kan jag tänka mej. Räckte med att kolla på två av tjejerna så insåg jag ganska snart att det varit en blöt förfest. Mycket blöt förfest :D
 
Last edited:
Tack för igår allihop, trevligt som fan att surra lite och ta ett par stänkare :)

Ullis skrev:
2560841
Kul att träffa lite trevliga människor igår, några nya ansikten blev det. Men poängen med att hålla sej nykter för att kunna få nåt gjort idag, den förvann då jag ist ligger nerbäddad med hosta & en jäkla huvudvärk. :(

Krya på dig :pannkyss
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top