Sh-pub Lördag Den 21/10-06

Vilken Fest ska vi välja på Lördag 21/10-06

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
Ullis skrev:
2554510 Ser ju att bli lite folk :) Gör ett bra jobb & töm baren. Jag dyker upp nästa gång om inget inträffar.

KAKAN!!! Lägg den på lördagen då DIF-TIK spelar....då är jag go & glad redan när jag kommer :D
:rolleyes: innebär de att min soffa blir bokad och att du ska partar från efm till natten ,-)

:tummenupp Jag fixar rullstolen så kan du sova när vi åker hem :lol

Kul att de verkar bli mycke folk på vinterns fösrsta Pub kväll...

Jag ska absolut INTE tänka på er när jag sitter på jobbet i morgon :lol

Last edited:
Fasen också. Verkar som jag kommer missa detta då jag måste ta hand om utomsocknesbesökare som inte är speciellt partysugna :huvet

Kanske finns någon lång sightseeing-tur man kan skicka iväg dem på?

Klabbharpan skrev:
2557267 Fasen också. Verkar som jag kommer missa detta då jag måste ta hand om utomsocknesbesökare som inte är speciellt partysugna :huvet

Va fan, de kan väl roa sig själva,så de inte behöver förstöra lördagen för dig!:huvet

Aja, lycka till! :tummenupp

Klabbharpan skrev:
2557267 Fasen också. Verkar som jag kommer missa detta då jag måste ta hand om utomsocknesbesökare som inte är speciellt partysugna :huvet

Äh, ge dom en karta till tunnelbanesystemet:tummenupp :D

Elelr sätt dom på en pendel!!
Med tanke på alla förseningar så borde det ju hålla dom sysselsatta minst 8 timmar... :D

icko skrev:
2557368 Precis!!
När dom e färdiga me den kan dom kolla avloppstunnlar, vattentunnlar o elnätet under mark oxå!!:D

Med alla våra fina förslag behöver Klabbharpan inte se dom på hela helgen:tummenupp :D

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back