Sh-pub Lördag Den 21/10-06

Vilken Fest ska vi välja på Lördag 21/10-06

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
invisible skrev:
2545958 Hehe härligt..Då får jag äntligen visa hur en sann smålännning dricker :arsele :D

..Med eller utan bilder...blir lika full och go för det :rofl

:tummenupp låter bra de, jag är säkert med på nästa å då även min paryt kamera :)

lady & Malle skrev:
2545956 ta ledogt nu då..vi måste fira av säsongen. annars får ja å malle göra vad vi kan..gabbe kan säkert hjälpa till oxå:öl

det är liksom så att jag jobbar i kina i helgen - inte värt att ta den där extraturen fram och tillbaks för spritens skull... eller.... nja får se..

och så... -en sjuttis var är vad som gäller för att jag ska bli nöjd

:dricka :dricka :fyllisar :cpparty :trött

Ingel skrev:
2545979 det är liksom så att jag jobbar i kina i helgen - inte värt att ta den där extraturen fram och tillbaks för spritens skull... eller.... nja får se..

och så... -en sjuttis var är vad som gäller för att jag ska bli nöjd

:dricka :dricka :fyllisar :cpparty :trött
pj då..kan bli lite svettigare då:D om du lyckas komma då blir jag grymt imponerad:yoparty vi ska göra vårat bästa..rädd att det kan sluta hur som helst då:gnissla

Party! har svårt att minnas senast jag va på lyset å det lär fortsätta så då jag som många andra jobbar söndagen igenom. Man kan ju alltid vara nykter men jag är inte vidare rolig då :3freak

Alternativet är att :fyllisar :dricka till man däckar å sen krypa in i nån bil på jobbet å sova på söndagen.

Nihlen skrev:
2546359 Party! har svårt att minnas senast jag va på lyset å det lär fortsätta så då jag som många andra jobbar söndagen igenom. Man kan ju alltid vara nykter men jag är inte vidare rolig då :3freak

Alternativet är att :fyllisar :dricka till man däckar å sen krypa in i nån bil på jobbet å sova på söndagen.

Klart du ska me å festa :fyllisar :öl
Du kan ju "råka" bli sjuk:sjuk på söndag :tungan

Såg att du Mrnice80 röstat på Tivoli....Kul de betyder ju att du kommer då :tungan :tummenupp :fyllisar

Last edited:
PHAWA! O hur ska man orka det här då? Kommer ju från Finlandsbåt'n runt middagstid...

Kapten Blåskägg skrev:
2545909 Jag tror det finns en del folk som önskar fotoförbud på våra pubar :D

Amen på det.

Last edited:
Malle skrev:
2546542 Klart du ska me å festa :fyllisar :öl

Såg att du Mrnice80 röstat på Tivoli....Kul de betyder ju att du kommer då :tungan :tummenupp :fyllisar

Går jag ut för att festa så är det nog inte bara "råka" bli sjuk... Bakfylla ser jag som en sjukdom med enda rätta boten: Sömn, Pizza och lite frisk luft på slutet!

Malle skrev:
2546542 Klart du ska me å festa :fyllisar :öl

Ja vi får la se.. Återstår att se som sagt... :tungan

Kul, får komma förbi någon helg och drick bärs med er.

Språklektion: Bärs i Norge betyder skit på svenska. Jag menade svenska versionen på bärs i texten ovan.

Webspy skrev:
2546515 Det e tjejer som har vänner i plast....

Jag håller mig till riktiga:)

Jo de vet jag (du bara la upp den så bra så jag kunna inte låtabli :))

bikerwoman skrev:
2545768 Men va faaan! Måste ni boka tivoli när vi i MCE har vår höstfest?? Då måste jag ju VÄLJA:huvet och eftersom jag är ordis i MCE har jag ju inget val!

Då tycker jag att ni gör såhär: Ni förfestar på Tivoli och sen åker ni till Jakobsbergs station där vi har en buss som hämtar och lämnar till festen:tummenupp
..så får ni se hur det går till när riktiga :squid festar!:fyllisar :fyllisar

Låter som en god idé. Jag gör som medelsvensson. Om jag måste välja mellan en semesterresa och en ny TV, så tar jag båda på kredit:yoparty

Ingel skrev:
2545863 nån får svepa en sjuttis och skrika saker på finska åt mig, jag måste jobba :(

I can do it! Men jag "lirar biljard" (dricker öl) 16.00-21.00 den dagen. Vet inte om jag kommer ihåg vart jag ska sedan?!? :öl :fyllisar :dricka :Rockbanan

Klabbharpan skrev:
2548437 Men kommer det bli något drag då?

Till och med januaripuben -05 bjöd på en del drag även om det bara var en handfull på plats.

I oktober är alla laddade :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...