Sh-pub Kväll 6/10-07

Doxs

Kurvdemonen #1
Gick med
26 Apr 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Ninja
Det är få förunnat att vara så söt som jag är :fakta

Kom precis hem och har haft fullt upp. Bilderna är fortfarande osorterade, men tänkte att jag skulle flika in med lite bilbevis nu när du nämner hur söt du är... Med ett sånt där svank så är det ju nästan så att man skulle kunna konvertera.:hihi
 

Bifogat

  • PICT0083 - Liten.JPG
    PICT0083 - Liten.JPG
    98.6 KB · Visningar: 154

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Tack för den roliga förfesten :tummenupp ...en båtresa jag sent kommer att glömma :).... (tyvärr är bilden suddig)

Tack själv! Båtturen hade ju inte ens blivit halvkul utan er alla :hihi
(Och stort tack för hjälpen idag!)

/J


:gnissla de där låter ju lite wrongt haha, får understryka delade taxi - inte säng :rofl

Puh! Annars hade du hamnat på min persona non grata-lista :hihi
 
Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Kom precis hem och har haft fullt upp. Bilderna är fortfarande osorterade, men tänkte att jag skulle flika in med lite bilbevis nu när du nämner hur söt du är... Med ett sånt där svank så är det ju nästan så att man skulle kunna konvertera.:hihi

HAHA....d1ce...du ser ju ut som en badanka :rofl

Visst tusan är det Valrog & Inger som står till höger?? Var de också där så blir jag ännu mer sur över att jag inte kunda komma med. Har saknat massa av er som var där & det hade varit helkul att få träffa alla :(

2 meter lång!?! :3freak

Riktigt så lång är jag faktiskt inte :D

Jag är skyldig till 2 m klubben. Hoppas de inte var Wranglerjeans du bar, för då är jag skyldig twice.
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Tack för en trevlig kväll.

Kommer ihåg de flesta... Men Ironmikes jäger sänkte mig totalt....och mitt minne.

Kul och se/träffa nya ansikten. :)

:D Ja du kom då och hämta mej så jag kunna hälsa på IronMike, eller som du sa...DU du bara måste hälsa :) kom ska du få se ;)

Men de var kul å se dej igen.


Haha, känner igen det där.. "Det förstör min image" :dummer

:D Ja vad ska man säga :)
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
HAHA....d1ce...du ser ju ut som en badanka :rofl

Visst tusan är det Valrog & Inger som står till höger?? Var de också där så blir jag ännu mer sur över att jag inte kunda komma med. Har saknat massa av er som var där & det hade varit helkul att få träffa alla :(



Jag är skyldig till 2 m klubben. Hoppas de inte var Wranglerjeans du bar, för då är jag skyldig twice.

:nicka om du kollar mina bilder ser du att dom var där och representera Skitsnack MC :)
 

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Du kommer ihåg att du drog upp tröjjan och smekte dig själv samtidigt som du rullade på höfterna som tjejjerna i pussycat dolls :tuttar :tuttar :hihi :hihi :rofl :D

grymma skills! vi skulle dragit förbi den där sambafesten på fridhemsplan som jag snackade om...

:yoparty

Fifan, ge mig inte mer ågren än jag redan har..hahaha :D

Haha du var inte så dålig heller. :tuttar :yoparty :D

Vi får styra upp en ny kväll framöver så kan vi sitta hos mig och grisa. :tummenupp
 

Larzon

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Stockholm
Hoj
RD 500,2st RD350,SV 650,RG 500 motor+RS 250,Aprilia RSV 1000 Factory
Tack för en riktigt kul pubkväll...Extra tack till Pucken som gick med vidare och drack mer sprit till kl 5..
Därimot så mötte jag Jurgen..som skulle vända upp och ner på mig..Men då TAPPADE han mig..tur att man är tjockskallig..ler
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Kom precis hem och har haft fullt upp. Bilderna är fortfarande osorterade, men tänkte att jag skulle flika in med lite bilbevis nu när du nämner hur söt du är... Med ett sånt där svank så är det ju nästan så att man skulle kunna konvertera.:hihi

:gnissla :crash

Vi kanske ska börja diskutera ekonomiska ersättningar innan du postar fler exemplar? Om det finns?!
 

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Tack för en riktigt kul pubkväll...Extra tack till Pucken som gick med vidare och drack mer sprit till kl 5..
Därimot så mötte jag Jurgen..som skulle vända upp och ner på mig..Men då TAPPADE han mig..tur att man är tjockskallig..ler

Jo, vill man bli smädad av Jörgen så är SH-puben ett bra tillfälle. :D Man var inte mycket värd efter att ha kraschat gammelhojen.
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag vet inte, jag... Först var jag på nån sorts förfest. Sen åkte vi till sta'n så jag kunde nyktra till på nåt jävligt högljutt ställe. Efter det var det en arg taxichaufför som försökte slänga av oss mellan klaratunneln och centralbron. Efter det åt jag en rätt äcklig hamburgare på Daisys i Sköndal, sen hamnade jag i samma säng som en göteborgare. Jag är säker att det fanns två tjejer i lägenheten, men nåt gick uppenbarligen snett. Fy, vad misslyckat.
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Jag vet inte, jag... Först var jag på nån sorts förfest. Sen åkte vi till sta'n så jag kunde nyktra till på nåt jävligt högljutt ställe. Efter det var det en arg taxichaufför som försökte slänga av oss mellan klaratunneln och centralbron. Efter det åt jag en rätt äcklig hamburgare på Daisys i Sköndal, sen hamnade jag i samma säng som en göteborgare. Jag är säker att det fanns två tjejer i lägenheten, men nåt gick uppenbarligen snett. Fy, vad misslyckat.

:D Ja du såg då så städad ut när du kom men jag fick svaret att skenet bedrog rätt bra :)
Senare så syntes de att du var lite sliten ;)
Kul att du kom säger jag.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Tack för en riktigt kul pubkväll...Extra tack till Pucken som gick med vidare och drack mer sprit till kl 5..
Därimot så mötte jag Jurgen..som skulle vända upp och ner på mig..Men då TAPPADE han mig..tur att man är tjockskallig..ler

Haha! Solly! :gnissla
Jag skyller aallt på Teo som gav mig mig för många drinkar.

Du får en öl nästa gång! :krama

Jo, vill man bli smädad av Jörgen så är SH-puben ett bra tillfälle. :D Man var inte mycket värd efter att ha kraschat gammelhojen.

Vilken menar du, Mattias gammelhoj eller din? :hihi

Jag är ytterligt tacksam att det inte vart ngn efterfest, då hade jag dött.
 
Last edited:

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Tackar för en trevlig kväll....kändes som en surrealistisk version av bandepån på en Actionpics körning kryddad med SH avatarer....

Kan nog bli en vända till!
 

Mike

Suzukifanatiker?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kongl. Huvfudstaden
Hoj
#Gixxer 1K-05 #Katana original No 95 -82, #GSX-R1100 original -87, #GSX-R750R No 102 original -89*såld*
Ja jävlar!

Jörgen var minsann i sitt esse!!
Muahahahahahahahahaha:D :D :
FAAAAAAAAAAN va stökig du va!:D :D :

Det var kul att träffa en massa stollar som man normalt bara susar förbi på vägarna:arsele

Började som hård knöl, under kvällens gång bli lite kokt och mjuknande för att tillslut bli mos...fan:gnissla :huvet :rolleyes:

När dom började lira schlager på Galways så drog jag och boyzen i ISRen och spann ut därifrån lilla kvick, och ner till Anchor där än mer mjöd hälldes ner..det var några redan där som dundrat i förtid dit, konstigt, på Galways kostade halvlitersflaskan med KORR, KLOFF BLOFF eller vad fan den nu heter 54 zlotys, samma lika på Anchor 35 zlotys + hård musik för hårdingar!hahahahahahaha

Gårdagen innhöll mest soffläge....:rolleyes:
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ja jag minns att du och jag stod och pratade med ngn i vit keps som berättade att han var världsmästare på att köra sporthoj, flera ggr. :hihi

Samt att du nämde Anchor i varannan mening :)

Tur att du inte lyckade få med mig dit, jag hade nog inte kommit in :hihi

/J




Ja jävlar!

Jörgen var minsann i sitt esse!!
Muahahahahahahahahaha:D :D :
FAAAAAAAAAAN va stökig du va!:D :D :

Det var kul att träffa en massa stollar som man normalt bara susar förbi på vägarna:arsele

Började som hård knöl, under kvällens gång bli lite kokt och mjuknande för att tillslut bli mos...fan:gnissla :huvet :rolleyes:

När dom började lira schlager på Galways så drog jag och boyzen i ISRen och spann ut därifrån lilla kvick, och ner till Anchor där än mer mjöd hälldes ner..det var några redan där som dundrat i förtid dit, konstigt, på Galways kostade halvlitersflaskan med KORR, KLOFF BLOFF eller vad fan den nu heter 54 zlotys, samma lika på Anchor 35 zlotys + hård musik för hårdingar!hahahahahahaha

Gårdagen innhöll mest soffläge....:rolleyes:
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top