Sh-pub Kväll 6/10-07

:D Vad då du sa ju att du skulle komma och som de ser ut nu så hinner vi inte träffas innan den 6:e då är de jätte bra om du får de på pubkvällen ju :D :tungan

:7peta och jag sitter inte här hella dagarna jag sitter här på kvällar och nätter (oftast i alla fall :D:rolleyes: )

Vaddå, du ska f-n åka på lördag har du ju lovat :mad: ...eller ska du göra en 12-timmars på Mariatorget då som omväxling från idag :rofl

Hm.. vi kanske ska boka upp någon TV- eller liknade med löpande party bilder på Bobo.. verkar ju finnas en hel del utsprida runt om i stan ;)

:rolleyes: ja man kanske skulle ringa och kolla om dom har en tv man kan vissa bobo-bilder på :D

Vaddå, du ska f-n åka på lördag har du ju lovat :mad: ...eller ska du göra en 12-timmars på Mariatorget då som omväxling från idag :rofl

:rolleyes: Jo jag ska med på lördag hade jag tänkt mej :tungan Men ändå... ;)

Last edited:
22.30 EXAKT!

Kanonfulla... :fyllisar

Önskar jag hade fått nöjet att säga samma sak... :rolleyes:
Kodord: "Kaffet kokar över"
;) :jäs

Grundningen börjar 1900 med undertecknad och massa andra gammlon bara att haka på !:D
Port Ellen och Laphroaig utlovas till dom som dyker upp!

Hahaha, inte så konstigt iofs efter att ha sett den där sjuke fan talla på allt med rattar :D

Nån måste ju sköta ditt jobb när du inte är med :tungan

Hm.. vi kanske ska boka upp någon TV- eller liknade med löpande party bilder på Bobo.. verkar ju finnas en hel del utsprida runt om i stan ;)

Förstår du nu varför det inte ska va massa kamror på sånna här tillställningar:huvet

Grundningen börjar 1900 med undertecknad och massa andra gammlon bara att haka på !:D

Börjar vi på hemmaplan?

:rolleyes: ja man kanske skulle ringa och kolla om dom har en tv man kan vissa bobo-bilder på :D

Kan skaffa en hjälmkamera å sända live över sporthoj :tummenupp

Last edited:

Fasen - det DÄR är svårt att motstå!
Men jag ska vara nere i Pinan i veckan som kommer... :gnissla, och faan vet när man är hemma på fredag (flyger inte denna gång) Och efter en vecka bort vill man ju hem...s.a.s ;)

Vafancoolo, äru galen? Då tar jag all Port Ellen tack :Bugar :Rockbanan

Ja va fan vi tar findrickat i början. Gentlemannawirre!:tummenupp
Sen gå vi på budgetdrickat.

Bobo och jag kommer halsa HolySmoke (jäfla fin blended från Iles ) På
tunnelbanan !:D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...