Izah
Tant Rosa

Inte det minsta, tycker ej om att må illa......

men jag kommer i vilket fall som helst!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inte det minsta, tycker ej om att må illa......![]()
men jag kommer i vilket fall som helst!
Och missa öl med trevligt sällskap?![]()
jag kanske kommer då, pga ölen,
MEN FAN TA DEN SOM FÖRSÖKER TAFSA!!!![]()
Jag lovar att inte ha nå läderbyxor på mej så du behöver inte vara orolig för de![]()
Att spendera tid med folk i skinnställ går hur bra som helst. Men om man ska gå ut på krogen, då är det tydligen annorlunda. Då är skinn och läder tabu eller![]()
Herre gud, vi ska träffas och dricka öl, äta lite och snacka en massa smörja. Vem fan bryr sig om vilka kläder man har på sig. Eller är det ett känsligt ämne på grund av sällskapet? (Förbannat inskränkt i så fall.)
Hjälp mig förstå varför!!
Jag lovar att inte ha nå läderbyxor på mej så du behöver inte vara orolig för de![]()
Att spendera tid med folk i skinnställ går hur bra som helst. Men om man ska gå ut på krogen, då är det tydligen annorlunda. Då är skinn och läder tabu eller![]()
Herre gud, vi ska träffas och dricka öl, äta lite och snacka en massa smörja. Vem fan bryr sig om vilka kläder man har på sig. Eller är det ett känsligt ämne på grund av sällskapet? (Förbannat inskränkt i så fall.)
Hjälp mig förstå varför!!
Hörrö!![]()
Men naturligtvis få folk ha på sig vad de vill.
Inte jag heller.Det är en av de positiva sakerna när hojsäsongen är över för min del, att jag slipper hålla på och korva runt i skinnställ på ett tag. Skinn är inget jag gillar att ha på mig, utom mitt eget.
Men naturligtvis få folk ha på sig vad de vill, ställen med dresscode/klädtema har jag däremot alltid undvikit av just samma anledning.
Inte jag heller.Det är en av de positiva sakerna när hojsäsongen är över för min del, att jag slipper hålla på och korva runt i skinnställ på ett tag. Skinn är inget jag gillar att ha på mig, utom mitt eget.
Men naturligtvis få folk ha på sig vad de vill, ställen med dresscode/klädtema har jag däremot alltid undvikit av just samma anledning.
festen på tryckeriet...
Jag bjuder dig på ennär vi ses!!
Då ska du inte på rövtryckeriet i Analvik?![]()
Jag bjuder dig på ennär vi ses!!
Det låter som ett hak det![]()
tack!
-@
Skägget har lovat mig nåt annat vad gäller dig min vän...![]()
Gud så mysigtingår hudlotion i löftet kan jag knappt bärga mig
-@
Vissa har bara inte bättre för sig än att kritisera att nån vill ha skinnbyxor på sig på krogen
Själv tycker jag att du ska ha de du vill ha på dej
![]()
Självklart får ni ha på er vad ni vill, om ni vill ta det som jag kritiserade någon så gör det, men det va inte meningen med mina inlägg.
Men om någon som kallar sig "rövryttaren" lägger upp en hemmagjord affisch i neonfärger där det står välkomna till kakans läderparty, så lockar det tyvärr inte mig. jag förstog iochförsig att det skulle vara meningen att vara lite roligt så det försökte jag oxå va när jag svarade, synd att det inte kom fram.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |