Sh-pub Kväll 6/10-07

Utmanar Icko med att komma i svarta plastjeans om han kommer i läderbrallor !

:) Detta kan bli spännande :) Icko i antingen läder eller plast byxor :D

6e...sker en phet förfest i min mansion, sen går vi till sh-puben, jag, med backups invisible, bettskena, lelle mfl. det kommer bli hårt. men antar att en ambulans finns på plats?

[s
Sängen bokad åt Kakan. :yoparty

I tried being reasonable, I didn't like it.. :huvet

Last edited:
Detta kommer bli en bra fest hör jag det, ska se till å boka av allt va resa heter å sluta upp på puben å beskåda 2 killar i plast och läder brallor :D Detta liknar ju Ladies night :yoparty :tuttar

6e...sker en phet förfest i min mansion, sen går vi till sh-puben, jag, med backups invisible, bettskena, lelle mfl. det kommer bli hårt. men antar att en ambulans finns på plats?

:tummenupp Så då ses vi på puben då ;)

I tried being reasonable, I didn't like it.. :huvet

:tuttar Min säng bara så du vet :D

fast det finns ju vissa jag ABSOLUT ej vill se i vare sig skinn-eller lackbyxor....

:va Är du inte lite kinkig nu :tungan :rolleyes:

Last edited:
Detta kommer bli en bra fest hör jag det, ska se till å boka av allt va resa heter å sluta upp på puben å beskåda 2 killar i plast och läder brallor :D Detta liknar ju Ladies night :yoparty :tuttar

:tummenupp Klart du måste komma och parta loss på sesångens första pub :)

Ska försöka ta å göra det..kul å få parta lite me dig oxå då kakan, det har ju inte hänt för många ggr. :)

:D Nä vi verkar ha tendensen att springa förbi varandra.
Men ta nu å se till å ha tid över, är de så så kan du ju titta in på förfesten hos mej ;)

*/ ?>
Back