SH-Pub Hjuldagen

vågen skrev:
Tack för en trevlig kväll alla, speciellt tequila folket :3freak :yoparty

Det blev lite för hårt tror jag... kanske en del. Jag åkte taxi från Tivoli och sen blev det bara sjukare.... druttade tydligen omkull, gjorde en snygg "isbjörns" touchdown på höger kind och slocknade. Vaknade upp på St. Göran vid niotiden efter att ha varit medvetslös sen ~2 tiden och antagligen åkt plåsterbil. Enl. läkaren så var jag pruttfull, dock inte för pruttfull så dom behövde inte pumpa, jag fick vara full så slapp dom skriva ut smärtstillande :3freak :hihi

Frukosten idag var god! Nu ska jag fatta mod och ringa mig en Poccahontas och läka mina sår! :hej

Starkt jobbat mannen :fyllisar kanske ska ta det lite lugnare nästa gång :va

Lycka till med servitrisen :tummenupp

vågen skrev:
Tack för en trevlig kväll alla, speciellt tequila folket :3freak :yoparty

Det blev lite för hårt tror jag... kanske en del. Jag åkte taxi från Tivoli och sen blev det bara sjukare.... druttade tydligen omkull, gjorde en snygg "isbjörns" touchdown på höger kind och slocknade. Vaknade upp på St. Göran vid niotiden efter att ha varit medvetslös sen ~2 tiden och antagligen åkt plåsterbil. Enl. läkaren så var jag pruttfull, dock inte för pruttfull så dom behövde inte pumpa, jag fick vara full så slapp dom skriva ut smärtstillande :3freak :hihi

Frukosten idag var god! Nu ska jag fatta mod och ringa mig en Poccahontas och läka mina sår! :hej

:banana ojoj det verkar som du hade mer händelse rik natt än många andra....skönt å höra att du är pigg i alla fall :tummenupp

Lycka till med seervitrissen :)

Oj oj oj Vågen, slut på tequila race för dig hädanefter. Men efter 2 flaskor varav den sista gick ner desto fortare så är det inte konstigt att det gick som det gick! :fyllisar
Hoppas du mår bra nu och att du blivit tröstad redan av en goding. :pannkyss

*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger