SH-Pub Hjuldagen

vågen skrev:
Tack för en trevlig kväll alla, speciellt tequila folket :3freak :yoparty

Det blev lite för hårt tror jag... kanske en del. Jag åkte taxi från Tivoli och sen blev det bara sjukare.... druttade tydligen omkull, gjorde en snygg "isbjörns" touchdown på höger kind och slocknade. Vaknade upp på St. Göran vid niotiden efter att ha varit medvetslös sen ~2 tiden och antagligen åkt plåsterbil. Enl. läkaren så var jag pruttfull, dock inte för pruttfull så dom behövde inte pumpa, jag fick vara full så slapp dom skriva ut smärtstillande :3freak :hihi

Frukosten idag var god! Nu ska jag fatta mod och ringa mig en Poccahontas och läka mina sår! :hej

Starkt jobbat mannen :fyllisar kanske ska ta det lite lugnare nästa gång :va

Lycka till med servitrisen :tummenupp

vågen skrev:
Tack för en trevlig kväll alla, speciellt tequila folket :3freak :yoparty

Det blev lite för hårt tror jag... kanske en del. Jag åkte taxi från Tivoli och sen blev det bara sjukare.... druttade tydligen omkull, gjorde en snygg "isbjörns" touchdown på höger kind och slocknade. Vaknade upp på St. Göran vid niotiden efter att ha varit medvetslös sen ~2 tiden och antagligen åkt plåsterbil. Enl. läkaren så var jag pruttfull, dock inte för pruttfull så dom behövde inte pumpa, jag fick vara full så slapp dom skriva ut smärtstillande :3freak :hihi

Frukosten idag var god! Nu ska jag fatta mod och ringa mig en Poccahontas och läka mina sår! :hej

:banana ojoj det verkar som du hade mer händelse rik natt än många andra....skönt å höra att du är pigg i alla fall :tummenupp

Lycka till med seervitrissen :)

Oj oj oj Vågen, slut på tequila race för dig hädanefter. Men efter 2 flaskor varav den sista gick ner desto fortare så är det inte konstigt att det gick som det gick! :fyllisar
Hoppas du mår bra nu och att du blivit tröstad redan av en goding. :pannkyss

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...