SH-PUB den 5/4 - 08

DubbelSOSSE!! :mad:

O du ska faen i nte yttra dig om saken egentligen!! :arsele

Btw: jobbar i Hökis nu ju, mycke polakker där va!? :va
Hajar inte tugget lixom.. :D

Jag vet det är ett helvete, dom föser ihop all billig arbetskraft på ett ställe.
Polacker Ryssar Rospiggar, fan vet vart dom hittar packet !

Gå ner till parkbänkarna vid torget så träffar du Tinner Torsten och Kenta Kofot........sköna lirare.

Gå ner till parkbänkarna vid torget så träffar du Tinner Torsten och Kenta Kofot........sköna lirare.

Haha, tror de va dom som stod o hängde utanför bygget ida..
Planerade nattens tillslag..:rolleyes:
Såg inte ut som ett par raketforskare direkt.. :D

Jag vet det är ett helvete, dom föser ihop all billig arbetskraft på ett ställe.
Polacker Ryssar Rospiggar, fan vet vart dom hittar packet !

Du glömde strandade Utöbor.. :fakta

Last edited:
Såg inte ut som ett par raketforskare direkt.. :D

Du glömde strandade Utöbor.. :fakta

Dom följer inte, dom leder....

Förkrök 200 meter från haket, kan det vara något murarpöjk !

Lastpallsmaffian:gnissla Brukar pynta pallarna på bygget vid högtiderna.Lite glitter o ett julkort på kanten.En bulle o en burk cola på den översta e standard före julhelgen.Nästan kö om att få stjäla dom på mina byggen,har tillomed fått ett tackbrev skrivet på containern en gång.Lite lattjo faktiskt.Påhittiga dom där "nattvandrarna".:)

Lastpallsmaffian:gnissla Brukar pynta pallarna på bygget vid högtiderna.Lite glitter o ett julkort på kanten.En bulle o en burk cola på den översta e standard före julhelgen.Nästan kö om att få stjäla dom på mina byggen,har tillomed fått ett tackbrev skrivet på containern en gång.Lite lattjo faktiskt.Påhittiga dom där "nattvandrarna".:)

Vill du veta en hemlis......

Det är Icko som är nattvandraren !

Jag vet i allafall ca 10 pers som kommer och sen är de fler där över som pipe till om att de ska dyka upp :)

Nu gott folk är de bara 6 dagar innan sista sh-Puben :yoparty

Det närmar sig med stormsteg jue. YEY.
Hihi

Jag är skeptisk....

Back