SH-PUB den 5/4 - 08

ÅÅÅÅååååååå vad kul att träffa alla, vampyrtrollet Prillan, kakan, Pucken Fia och Larsson och Croc å tack till Icko för alla blåmärken en xtra kramiz till Br. Bike å en xxtra qramiz till Roudriges, åååååå vad kuuuuul att se å träffa alla er!

Till Pucken å Icko, VI SYNS VID GULLMARSPLAN!!!

Varför är jag inte ens förvånad....? :näsblod

Kul o träffa er med! Trist att ni åkte hem tidigt, men vette fan om ni missade nåt!?

Jefla fyllskallar.....:D

Tack alla för en kul kväll. När det blev dax att omflyttas till nått annat ställe kändes det som att man lika gärna kunde dra hem. Hehe.
Trött som fan vart man ju. Jäklar man börjar bli gammal. *grinar*

TACK för en nice kväll !!!!! :)

Jättekul att träffa alla !!:tummenupp :tummenupp
Även om ställena efter "matstället" var sådär.......:rolleyes:

Ses nästa gång !!:)

Ja det måste ju gå att hitta ett bättre ställe än Big Ben...herregud man blev ju uppäten av alla Gul Blend rökande, socialbidragstagande 3 barnsmorsor från Bredäng med deras rossliga uteliggar-röster *rys*
Eller så var jag för nykter helt enkelt :D

Kul att träffas igen iaf :)

Ps Undras om Ullis e bakis idag :P

Ja det måste ju gå att hitta ett bättre ställe än Big Ben...herregud man blev ju uppäten av alla Gul Blend rökande, socialbidragstagande 3 barnsmorsor från Bredäng med deras rossliga uteliggar-röster *rys*

Inte så bakis som jag borde vara, med tanke på att jag fick fylla mej totalt för att ens kunna gå ut. Min tå ser ut som den är av :4skrika

Ett annat ställe lär nog kunna hittas till nästa säsong, för det här var ju prövat & klart nu.

Inte så bakis som jag borde vara, med tanke på att jag fick fylla mej totalt för att ens kunna gå ut. Min tå ser ut som den är av :4skrika

Ett annat ställe lär nog kunna hittas till nästa säsong, för det här var ju prövat & klart nu.

Jag lovar att jag varit bakis för oss båda idag! :zpy
:D

:7peta du såg lite närvös ut där ett tag :)
Man kanske skulle ha strippat av dej tröjan ändå och sett vad som hänt :yoparty :rolleyes:

:7peta du såg lite närvös ut där ett tag :)
Man kanske skulle ha strippat av dej tröjan ändå och sett vad som hänt :yoparty :rolleyes:

HAHA... Det som hade hänt är att alla de där morsorna från Bredäng hade överfallit honom, slitit sönder honom åt alla håll och i bästa fall lämnat några droppar blod efter honom.
Vi låter bli sånt där på sådana ställen...
Vi vill ju kvar Dreggel. Vem ska annars fråga Ligga???? *asg*

Tack till Anders och Pucken för en kanon middag..Resten av puben kunde man ha hoppat!!

HAHA... Det som hade hänt är att alla de där morsorna från Bredäng hade överfallit honom, slitit sönder honom åt alla håll och i bästa fall lämnat några droppar blod efter honom.
Vi låter bli sånt där på sådana ställen...
Vi vill ju kvar Dreggel. Vem ska annars fråga Ligga???? *asg*

Ligga? :D :tuttar

Vafan! Jag som trodde det var charmigt när man var lite blyg? ;)

Jo det kanske det är men jag är ju helt galen så. *asg*
Nej men skämt åsido.
Tror inte mitt älskade bihang skulle bli så jäkla glad... Vad tror du??? :tuttar

Tack Anders för "efterinsläpp" av mig som inte var med på middagen. :)

O tack Icko för massagen...! :tummenupp En gång är ingen gång, två gånger är en vana... :tungan

Ha't gôtt allihopa!

:hej

Middan :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp
Trevligt sällskap!
Big Bong :tummenner :tummenner :tummenner :tummenner :tummenner
Fy fan vilket skitställe, va bra en gång i tiden...men nu:finger
Råkade gå ner en trappa för att kolla om bandet va nått, fick en tjäftsmäll av svett å sunkig parfymstank.:zpy
Blev det kortaste SH pubs besöket någonsin.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman