SH-pub BORLÄNGE - 24/2

Man hann ju träffa nån uppe på bolanche nykter som man var:huvet Nästa gång ska jag fa ta ledigt från jobbet o hänga på med lite party:yoparty
Duckie.Vem är den mörkhåriga på sista bilden.Träffade henne i baren o hon var övertygad att hon kände igen mig.Vilket jag inte gjorde med henne:va

Last edited:
Man hann ju träffa nån uppe på bolanche nykter som man var:huvet Nästa gång ska jag fa ta ledigt från jobbet o hänga på med lite party:yoparty
Duckie.Vem är den mörkhåriga på sista bilden.Träffade henne i baren o hon var övertygad att hon kände igen mig.Vilket jag inte gjorde med henne:va

Mycket snack asså... :mad:

Den mörka är min vapendragare och smack-up-bitch KatarRina!

Jodå nästa gång blir jag med..:tungan

OK, men vem ska då skjutsa mig när jag plötligt står vid en motorväg mitt emellen Metrolpolen och Säter mitt i natten mitt i yrslen??? Föresten, du kör inte nästa gång, för då ska vi oxå prova 1 meter öl!! :D Iaf ett stort tack för att du plockade upp mig och körde så snällt. :pannkyss

Vi ses/SheDevil - Cementarsel MC:s :fyllisar mästare

OK, men vem ska då skjutsa mig när jag plötligt står vid en motorväg mitt emellen Metrolpolen och Säter mitt i natten mitt i yrslen??? Föresten, du kör inte nästa gång, för då ska vi oxå prova 1 meter öl!! :D Iaf ett stort tack för att du plockade upp mig och körde så snällt. :pannkyss

Vi ses/SheDevil - Cementarsel MC:s :fyllisar mästare

Tur att Erik pratade med dig hela tiden för det gick inte så sakta:D Men det blir ju bra om man kör mjukt vettu:pannkyss Japp nästa gång är det min tur o festa..Btw salle frågade på sön.på jobbet när vi kom hem:D Han hade svaga aningar om att han hört din röst på vägen hem:tungan Ha det..

Tyckte att jag kände igen några ansikten. Kul att du kör hoj Jonas!

Jodå, det är ju därför jag kör, för att det är kul,..

- men är det en "sågverksson" aka. exilmas från Floda som flyttade söderut för kärlek och berömmelse som gör inbrott i den eminenta SHblgeFest´trån?
-isåfall: Välkommen hem på fest och kappkörning vid tillfälle! (annars: vem e du?)

- men är det en "sågverksson" aka. exilmas från Floda som flyttade söderut för kärlek och berömmelse som gör inbrott i den eminenta SHblgeFest´trån?
-isåfall: Välkommen hem på fest och kappkörning vid tillfälle! (annars: vem e du?)

Du prickade ett rätt. Äppelbo über alles :tummenupp

Absolut, jag skall våldgästa Borlänge till sommaren

Last edited:
Trevligt att ni hade det trevligt!!

Själv var man bartender/chaffis hela lördagen. Var psykologiskt bakfull hela söndagen o låg o mådde dåligt trots att jag inte drack en droppe prit.

Nästa gång kör vi i Falun, jag vill festa med er innan säsongen drar igång!

O sen vill jag se gustav1 utan skjorta denna gång...

Puss Haj!

Det var ju tur att man tittade in så man fick följa med in på bolanche men nästa gång får man hålla lite koll på tråden så man kan få sig en matbit också =))

O sen vill jag se gustav1 utan skjorta denna gång...

Herregud, jag får sån prestationsångest. Dessutom ska jag lära mig spela något som jag inte vet vad det är, bättre än du.

Jaja, jag får börja med att lyfta skrot och smörja in mig i olja då.

Herregud, jag får sån prestationsångest. Dessutom ska jag lära mig spela något som jag inte vet vad det är, bättre än du.

Jaja, jag får börja med att lyfta skrot och smörja in mig i olja då.

Flämt, pust... nu fattar jag varför Ankan är ihop merej!!! Ingen prestationsångest vännen!!

Måste bara spara ihop tillräckligt med pengar så att jag kan få av dig skjortan också...

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!