Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kommer du ikväll Icko?
Satan i gatan vad FEL det blev.
Missades helt att skitstället stängde 12.....vad e DET för fasoner. Och nästa ställe stängde 01. HELT galet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det var ju KUL så länge det varade!![]()
![]()
Vet inte om jag var på rätt ställe, men jag trillade in på nån Helens krog och Bar vid mariatorget, bredvid nått The rocks, vid två tiden tillsammans med några kompisar. Var ni där då ?
Hmmmm......den delen VI var i stängde kl 12...........
Okej, har aldrig varit därförut, men jag såg en annan del av baren som verkade vara ganska stängd. Så det borde vart där då. Den här delen av baren var öppet till klockar 03:00. Var vid wollmars i mariatorger till klockan 01:00, sen virrade vi runt i mariatorget ett bra tag innan vi bestämde oss för helens. Regnade gjorde det också, hade varit på julbord hade jag med så sprang runt i röda högklackade boots. Sen blev det fylle käk på donken i slussen. Vad gjorde ni efter dem stängde?
Vi irrade till Fenix......som stängde 1.......sen irrade vi runt ett bra tag......några åkte till Ankaret o några åkte hemåt.........
FAST nu blir jag SUR.....tittar man på HK´s hemsida så hittar inte JAG nåt om att de ska stänga 12.............![]()
Vi irrade till Fenix......som stängde 1.......sen irrade vi runt ett bra tag......några åkte till Ankaret o några åkte hemåt.........
FAST nu blir jag SUR.....tittar man på HK´s hemsida så hittar inte JAG nåt om att de ska stänga 12.............![]()
Vi tycker om dig ändå prillan![]()
Du e duktig som iaf försöker o gör nått.... Tar man inte tag i saker själv har man inte rätt o klaga... så med andra ord e det ingen som kommer göra det heller![]()
Vi tycker om dig ändå prillan![]()
Du e duktig som iaf försöker o gör nått.... Tar man inte tag i saker själv har man inte rätt o klaga... så med andra ord e det ingen som kommer göra det heller![]()
nä men min bror har en sån typ tror ja ..
en formula31 pc men han hade en formula 311 SR-1 som va lite sportigar..![]()
Det ar synd att man inte stötte på er! Jag som lockade med mina kamrater till helens för att jag hoppades stöta på en och annan sporthojare där. Så jag hoppas det kommer fler chanser =)
Trodde fint folk skulle komma sist och jag kände mig ju jäävligt fin i lördags... Slutade med att jag lyckades med konststycket att komma efter midnatt med påföljden att jag missade allihop...![]()
24 jan eller när nu en mässan är är det ju en ny chans!
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |