Sh-pub 27/10-07!!!!!

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Som tråden heter då:
Nu är de dax för vinterns andra pub kväll.:yoparty
Detta är en engångsföretelse att Puben infaller på löne helgen. Eftersom den 3/11 är Allhelgonadagen.

Stället för även denna gång är Galway's Irish Pub & Restaurant:yoparty
Åldersgränsen är 22 år för bådde tjejer och killar.
Adressen är: Kungsgatan 24 (http://www.galwaysirishpub.se/)

Karta för att ALLA ska hitta dit
http://hitta.se/ViewDetailsPink.asp...=&Vkid=13307102&isAlternateNumberResult=False


Kom och parta loss på vinterns första Pub kväll för hoj folket


Jag och IronMike har komme överens om att ha Sh-pub på Hard rock cafe i december. Mer info om detta kommer jag och IronMike att återkomma om :)

// Kakan :)
 
Last edited:
jag kanske halkar förbi...

lär behöva supa bort min sorg över högskoleprovet den dagen :huvet
 
Jag kommer jag kommer jag kommer. Hehe
 
Kakan... kartlänken visade en plats innanför Sollefteå! :D
Äre verkligen DÄR vi ska vara? ;)
 
Oooooooooooooooops :gnissla grottmongo är zpuzt ( afrikanskt språk ) och betyder gulleplutt :rolleyes:

:hihi Skojabara
Vi får försöka nästa gång igen, vi kan ju testa att susa dit lite tidigare.
Jag är ju förvisso sååå bra på att komma iväg i tid från förfester :gnissla
 
Last edited:
Då kanske man ska upp ännu en gång till SH-Pub. Förra gången hann man ju inte hälsa på mer än en man redan kände.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top