SH-Pub 25:e dec

Har en vän som bor där samt en gammal kollega, mest åkte jag dit för att praktisera min ryska. Hela stan är en sevärdhet, väldigt vacker att promenara i. Saluhallen är ett måste med alla vackra färger. Rodna Mat med krigsmuseét, Khreshchaty Park får du inte missa, som sagt mycket att se. Det kändes som om det enda billiga var ölen, men inte klagade jag!!

Tack, de tipsen ska jag ta med mig. Jag älskar att promenera! Till skillnad från dig och min bror kan jag dock tyvärr ingen ryska.
Ja det verkar vara en vacker stad, har surfat lite!

/J

Tack, de tipsen ska jag ta med mig. Jag älskar att promenera! Till skillnad från dig och min bror kan jag dock tyvärr ingen ryska.
Ja det verkar vara en vacker stad, har surfat lite!

/J
prijatno och spasiba klarar du dig långt på, för att få öl gör du såklart det internationella öl-tecknet.

Sitter nere i Spanien o dricker sangria då, men ha så kul! :fyllisar
Fenix är nog inget favoritställe heller direkt...

Lika bra? Dom skulle ju iaf ha stängt kl 5, till skillnad från vårat efterkrök... :näsblod

Jo, det har du en bra poäng i :D

Fan skall du till Spanien din gottegris, mitt under den härliga svenska vintern.. :tungan
(lite avis är man kanske)

:va Ingen som vill äta?
De finns i alla fall just nu bokat för 6 vid bordet och 15 vid baren för barhäng :)

:va Ingen som vill äta?
De finns i alla fall just nu bokat för 6 vid bordet och 15 vid baren för barhäng :)

Jag jobbar fram till typ 21-22 ngt, så för mig och killen blir det enbart barhäng, om jag nu inte ångrar mig och vill hem efter jobbet... Ska försöka ignorera såna dumma tankar. :tungan

Sitter på planet till Thailand..23 dagar...ler

Jag behöver veta nu om de är nån som ska äta annars avbokar jag bordet...

Blir lite struligt med julfirandet i familjen så jag kan tyvär inte ge ett rakt svar på om jag kommer men planen min är att det ska festas :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT