SH-Pub 21 januari, Tivoli, det blir tungt!

apa. jag måste jobba jobba jobba. men å andra sidan, vad spelar det för roll? vakterna brukar ju ändå inte tycka att jag hör till "sporthojsgänget". :gnissla

anja skrev:
apa. jag måste jobba jobba jobba. men å andra sidan, vad spelar det för roll? vakterna brukar ju ändå inte tycka att jag hör till "sporthojsgänget". :gnissla
Får biffa till dig lite och börja snusa

anja skrev:
jag jobbar stenhårt sex dagar i veckan på att biffa till mig. men det syns ju inte med ytterkläderna vafan.
Haha. Bara att klä av sig bakom hörnet :hihi

Vakten: Va fan, har du ingen jacka i det här vädret?
Anja: Nä hä. E biffig hojåkare vettu ;)

Snart åker jag från jobbet!! :fyllisar

Damn!

Synd att man skulle missa det här!

Nu är man ju uppe i Dalarna..

Hoppas ni får kul! :fyllisar

Det var stilla, stilla, stilla. Det enda spännande var premiärhånglet uppe i det nya rökrummet.

Skulle ha vart där, dock satt jag på Mörby t-banestation och väntade in det försenade tåget.. Vart sur och grinig på det så jag sket i puben, hade ändå vart där typ vid 01.30-0200...

:trött Får stå för gårdagkvällens SH-Pub, nån sömnigare tillställning får man ju fan leta efter :huvet
Men va fan, det fanns ju iaf några trevliga människor där och öl fanns det i baren så helt öken var det ju inte :fyllisar

Hoppas på bättre röj nästa gång :yoparty

TwinSucker skrev:
:trött Får stå för gårdagkvällens SH-Pub, nån sömnigare tillställning får man ju fan leta efter :huvet
Men va fan, det fanns ju iaf några trevliga människor där och öl fanns det i baren så helt öken var det ju inte :fyllisar

Ja va-fn jag och Fnutten var ju inte där!
Jag grejade väl med nåt och han med sin bil, som jag oxå var på idag utan framgång... :gnissla.
Varit tyst från dig länge nu Dubbelsugaren!
Har du plockat ur batteriet ur Millen då? (tänkte jag på när jag såg den idag...) Kanske behöver laddas det med? ;)

Dr.Bike skrev:
Ja va-fn jag och Fnutten var ju inte där!
Jag grejade väl med nåt och han med sin bil, som jag oxå var på idag utan framgång... :gnissla.
Varit tyst från dig länge nu Dubbelsugaren!
Har du plockat ur batteriet ur Millen då? (tänkte jag på när jag såg den idag...) Kanske behöver laddas det med? ;)
Jag skulle behöva ladda mig själv oxå...Det är mörkt, man jobbar för mycket och har en JÄVULSK abstinens efter att köra bana.
Jag kommer över med en påse fikabröd snart :)

:trött :trött :trött :trött
Jag hoppas ju verkligen att detta var en engångsföreteelse..att de flesta var hemma och sov.......

:banana :banana till alla som faktiskt tog sig ut i januarimörkret och partade lite :fyllisar :fyllisar :fyllisar

TwinSucker skrev:

Jag håller med. Vid 22 var vi 100 procent av alla där....vid 23 kanske 80 procent... även om vi lyckades skrapa ihop runt 30 stycken blir det tunt i en så stor lokal. Tivoli är inte på topp när det är tunt med annat folk, lite för stort.

Frolic skrev:
:trött :trött :trött :trött
Jag hoppas ju verkligen att detta var en engångsföreteelse..att de flesta var hemma och sov.......

:banana :banana till alla som faktiskt tog sig ut i januarimörkret och partade lite :fyllisar :fyllisar :fyllisar

Januari har alltid varit en seg månad, utan oss hade Tivoli kunnat stänga i lördags. Mycket talade för att ställa in i januari. Jag hade en bra kväll trots allt.

Nu är det bara att ladda om inför februaripuben! :fyllisar

Hepp :tummenupp

Jag kommer absolut :yoparty :yoparty :yoparty
Måste ju ge alla en chans till... att visa att ni kan parta:tungan :D
:tuttar :tuttar

Last edited:
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti