SH-pub 19 januari!

Hoppas ni får en lyckad kväll!
Kaliz, jag förväntar mig en stilig bild på en alldeles för onykter Loffe1 imorgon.:tummenupp

Tack för en jättelyckad kväll ! Hoppas att det blir fler tillfällen som vi kan träffas på detta viset ! Sov gott allihopa.

Godnatt kramar till alla!

Sjukt trevlig kväll!

Tack allesammans :tummenupp

Japp det var en mycket lyckad kväll. det får vi göra om.

Du har ju alltid hicka.

Förresten vad fan gör jag uppe allra redan:huvet

Hoppas ni får en lyckad kväll!
Kaliz, jag förväntar mig en stilig bild på en alldeles för onykter Loffe1 imorgon.:tummenupp
Ja tjena!! Det hade inte jag styrt upp igår kan jag säga... Hann knappt prata med Loffe, men han ska lära mig slanga till våren... tror jag... Synd du inte var med!

Vill också passa på att tacka alla för en tok-trevlig kväll!!! Behöver inte vara så avancerat utan man kan väl dra ihop några andra aktiviteter i vänta på våren. Kul att lära känna lite nytt folk. Själv är man ju rookie i stan än så länge. Konstaterade igår att om man kikar på listan på första sidan, och plockar bort mitt namn överst. Så avspeglade den nog onykterhetsgraden! :fakta

Även ge till cred till Värnamo-gänget som bemödade att ta sig hit ner. Riktigt kul! Tack... Flying Finn, Eriksson och Bazooka! Lessen jag inte hade annat än golv att erbjuda! :D

//KaliZ

Bifogat

• fest.jpg
    fest.jpg
    26.8 KB · Visningar: 193
Last edited:
Kom igen!

Kom igen nu, lägg upp bilderna som togs igår! :D

Får tacka för en grymt trevlig kväll ....
Nu får våren fan ta och komma :)

Tack för igår..!!! Det var nice...!! Det gör vi snart om igen..!!!!

*Tack till KaliZ, för det fina "mjuka" golvet.. :D

tackar för igår! trevligt!
har bara en bild att bidra med! :sissy
kålix tack för mattan. bara en hundkorg o ben som fattades! :tungan

Bifogat

• Photo-0257.jpg
    Photo-0257.jpg
    84.8 KB · Visningar: 91
Haha!!! Va f-n! Du verkade ju ligga skönt. I givakt med en halsduk som huvudkudde, medans Bazooka hade två kuddar att krama... :D
Kunde ju slängt till er några dagstidningar (som täcke)..så hade det sett riktigt lyxigt ut!

Var riktigt skoj iaf!!! Fin bild btw.. undrar om det var före eller efter jag blev sminkad och höll på att klota över kravall-staketet mitt framför vakten. :näsblod

Shepard kunde inte låta bli hojen idag!! Snygg hoj helt enkelt. Minskade inte mitt hoj-sug kan jag säga!!! :huvet

//KaliZ

Bifogat

• SH1.jpg
    SH1.jpg
    97.3 KB · Visningar: 80
  • SH2.jpg
    SH2.jpg
    93.2 KB · Visningar: 82
  • SH3.jpg
    SH3.jpg
    70.2 KB · Visningar: 89
Tack allesamman för en grymt trevlig kväll igår! :yoparty Måste bli en repris!? :)

Ett extra tack till KaliZ, som var schysst nog att erbjuda halvpension..! :tummenupp

//Flying Finn

Tack för en trevlig lördagskväll...har ett gäng foton i min mobil som kommer att läggas upp inom det närmaste...

Det där får vi ta och göra om igen!

Ja det va en trevlig fest! Öl och grogg och massa Mc snack kan det bli mycket bättre??

Back