Nursey
Utan lem
ktmjacke skrev:Då kan jag få lära alla hur man spelar "prisonbowling"![]()
Är inte det bara "bend over and pick up the ball"

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ktmjacke skrev:Då kan jag få lära alla hur man spelar "prisonbowling"![]()
Inte fan vet jag, men nån hund har jag iaf inteKapten Blåskägg skrev:Har du skaffat hund![]()
Eller har du frigjorda damer på besök då och då?![]()
Ja fy fan, snacka om att skrapa på botten...bobo08 skrev:Varför inte Mirran när vi endå häller på..![]()
Snacka om servicektmjacke skrev:Där blir man fanimej tungrullad i örat av DÖRRVAKTEN....på väg IN.![]()
Samma här... som dom säger i film "Can and will used against you"Nursey skrev:Ja Zlide o Blåskägg var ganska tajta..har flera snygga bilder på paret![]()
Min finalmotståndare hävdade att det var pga. av dig som han torskade... Ja du, världen är en märklig prickMattias skrev:Jag är sjukt snygg och åtråvärd, inte sant?![]()
Nursey skrev:Är inte det bara "bend over and pick up the ball"?
![]()
Samma som pick up the soap men med lite variationDr.Bike skrev:Hur menar du nu?![]()
Ullis skrev:Öhh...tack för den upplysningen. Nu tror jag att jag måste gå & kräkas![]()
Kapten Blåskägg skrev:Eeeh Kakan, snäppet mer info än vad vi kanske behövde![]()
Dr.Bike skrev:Men för F! Kakan! Det där hade ju jag kunnat gjort åt dig! (har ALLTID en nagelborste och JOD med mig i höger benficka) Sen hade du inte behövt sitta och tänka på det där pjosket mer!(Du hade fått annat att tänka på s.a.s
)
ktmjacke skrev:Kändes som att vi satt i hallen o väntade på att dom skulle öppna dörren till det "riktiga" haket lixom.
Förexten,om nån känner för att vi drar ihop ett gäng o bowlar nån gång så råkar en väninna äga baren o restaurangen i högdalens bowlinghall,kan säkert deala till nåt både vad det gäller banor o mat o dryck.
Kakan skrev:är inte de lite väl farligt med ett gäng galna Sh:are
![]()
Men bowla är kul så varför inte![]()
Ullis skrev:Allright, så med ditt dubbelt så stora finger kan vi få se ett klot med en Kaka hängandes i på banan![]()
Här får du en segerkramAnciol skrev:Vill skänka ett litet tack till er som var o spelade i lördags! Jag och Metkallica hade en mycket trevlig kväll. Sen att det var han som spelade finalen och inte jag är ju en annan fråga, jag hade säkerligen vunnit!!
Kakan skrev:vill inte ha mer ont jag vill slippa ha hjärtat i fingret
annars tror jag det var en snäll omtanke
![]()
Dr.Bike skrev:Säger som jag brukar: -Det här kommer bara göra ont ett litet tag... sen blir det bättre!![]()
Tycker fan att lössen i baren kan sponsra på biljarden dom hade ju haft typ 31:50 i kassan om inte vi hade kommit dit...says it allKapten Blåskägg skrev:Seriöst, vem fan degade för biljarden![]()
Kapten Blåskägg skrev:Seriöst, vem fan degade för biljarden![]()
Jag glömde bort det totalt, iofs förlorade jag ju inga matcher så Bobo och Doktorn kanske redan har gjort sin plikt och degat för sina lektioner![]()
Polka skrev:De bjöd på biljarden eftersom vi drack så mycket öl![]()
TwinSucker skrev:Tycker fan att lössen i baren kan sponsra på biljarden dom hade ju haft typ 31:50 i kassan om inte vi hade kommit dit...says it all![]()
TwinSucker skrev:Tycker fan att lössen i baren kan sponsra på biljarden dom hade ju haft typ 31:50 i kassan om inte vi hade kommit dit...says it all![]()
Kapten Blåskägg skrev:Kolla med Bonnie om han några planer för nästa pub![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |