Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bjud mig istället. Jag blev ruinerad på krogen igår, förresten har jag fyllt årktmjacke skrev:AJJ BJUD IFF JO KÅMM
That's the spirit.Ingeli64 skrev:Får ta igen det nästa SH-pub.
Och dricka dubbelt så mycket.
Vatt do jo vånnt denn????Nitrogen skrev:Bjud mig istället. Jag blev ruinerad på krogen igår, förresten har jag fyllt år![]()
Ett helrör, för mig själv!ktmjacke skrev:Vatt do jo vånnt denn????
Du vet väl vad ett "helrör" betyder på norrländska?Nitrogen skrev:Ett helrör, för mig själv!
O ja,d kan du.anja skrev:Lite kan väl jag få?
Ingen aning, men jag ändrar mig och säger ett par öl istället.ktmjacke skrev:Du vet väl vad ett "helrör" betyder på norrländska?![]()
HA HA HA,humor verkar du ju ha iaf.Lovar att bjuda på "nånting" iaf.D,v,s om du vågar komma fram o hälsa denna ggn,tydligen va du ju på förra puben oxå,men inte faaaaan kom du o hälsa på fabbo jacke int.Nitrogen skrev:Ingen aning, men jag ändrar mig och säger ett par öl istället.
Nitrogen skrev:Bjud mig istället. Jag blev ruinerad på krogen igår, förresten har jag fyllt år![]()
RoLLER skrev:Är det nån som saknar en damjacka av märket Carhartt? jag tog fel![]()
Och hur f*n jag kunde ta fel jacka förstår jag inte. Den är alldeles för liten och 15cm för kort i ärmarna. Jag reagerade först när jag kom hem och skulle ta upp hemnycklarna som inte fanns.(Tack till brorsan som kom med reservnycklar mitt i natten)
Jo... är det måntro nån som har sett en svart jacka med stort MTM tryck i oranget på rygen?
anja skrev:Nämen, vad i helvete?![]()
bobo08 skrev:Kul med en biljard kväll,och billig öl.![]()
Men det suger fortfarande att jag förlorade mot Kapten..och på det sättet.![]()
RoLLER skrev:Är det nån som saknar en damjacka av märket Carhartt? jag tog fel![]()
Och hur f*n jag kunde ta fel jacka förstår jag inte. Den är alldeles för liten och 15cm för kort i ärmarna. Jag reagerade först när jag kom hem och skulle ta upp hemnycklarna som inte fanns.(Tack till brorsan som kom med reservnycklar mitt i natten)
Jo... är det måntro nån som har sett en svart jacka med stort MTM tryck i oranget på rygen?
Prillan73 skrev:Ja det var ett trevligt ställe !Helt ok att vara nykter oxå !! Inte SÅ annorlunda !!
![]()
Av ditt inlägg hajjar Jag att ni haft det kul.RoLLER skrev:Är det nån som saknar en damjacka av märket Carhartt? jag tog fel![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |