SH-Pub 18 Mars,ny lokal!

Nitrogen skrev:
Ingen aning, men jag ändrar mig och säger ett par öl istället.
HA HA HA,humor verkar du ju ha iaf.Lovar att bjuda på "nånting" iaf.D,v,s om du vågar komma fram o hälsa denna ggn,tydligen va du ju på förra puben oxå,men inte faaaaan kom du o hälsa på fabbo jacke int. :tungan

Trevligt litet ställe va det.
Hojfilmer hela kvällen på storbild.
Stort plus till personalen. Dom ser oss gärna igen.
Blev ca 40 pers och första SH-mästerskapet i 9-boll avgjordes.
Ett par som inte ville vara med och en som va för full.
30 deltagare. 21 pojkar o 9 tjejer.
Pris skänkta av KTMJacke (DVD) till ettan o tvåan.

GRATTIS Twinsucker.

1:a Twinsucker 2 st filmer
2:a Metkallica 1 st film
Semi: Prillan
Semi: CL
Kvart: Kapten
Kvart: Hampa
Kvart: Anciol
Kvart: Isse

Kul med en biljard kväll,och billig öl. :fyllisar

Men det suger fortfarande att jag förlorade mot Kapten..och på det sättet. :huvet

Är det nån som saknar en damjacka av märket Carhartt? jag tog fel :rodnar

Och hur f*n jag kunde ta fel jacka förstår jag inte. Den är alldeles för liten och 15cm för kort i ärmarna. Jag reagerade först när jag kom hem och skulle ta upp hemnycklarna som inte fanns. :huvet (Tack till brorsan som kom med reservnycklar mitt i natten)

Jo... är det måntro nån som har sett en svart jacka med stort MTM tryck i oranget på rygen?

RoLLER skrev:

Och hur f*n jag kunde ta fel jacka förstår jag inte. Den är alldeles för liten och 15cm för kort i ärmarna. Jag reagerade först när jag kom hem och skulle ta upp hemnycklarna som inte fanns. :huvet (Tack till brorsan som kom med reservnycklar mitt i natten)

Jo... är det måntro nån som har sett en svart jacka med stort MTM tryck i oranget på rygen?

Nämen, vad i helvete? :gnissla

anja skrev:
Nämen, vad i helvete? :gnissla

Exakt hur jobbigt som helst!!!

Inte nog med att man har den sedvanliga bakfylleångesten, utan den måste späs på med att ha sumpat hemnycklar och plånbok. :anxiety

Det känns ändå rätt tryggt att ha glömt den bland SH-folk.

bobo08 skrev:
Kul med en biljard kväll,och billig öl. :fyllisar

Men det suger fortfarande att jag förlorade mot Kapten..och på det sättet. :huvet

Du är inte den ende!!! :mad: Jag hade "otur" och Kaptenen hade "tur" så jag loosade! :lol
Jaja, vad är väl en bal på slottet! Jag fick träffa masatrevligt folk jag längtat efter att se istället!

RoLLER skrev:

KOlla med madde... ni kan nog ha bytt... ;)

Prillan73 skrev:
Ja det var ett trevligt ställe ! :) Helt ok att vara nykter oxå !! Inte SÅ annorlunda !! :rolleyes:

Jag hade satsat på att DU skulle vinna turneringen!
Men Danny var duktig! Grattis till honom! :)

RoLLER skrev:

Av ditt inlägg hajjar Jag att ni haft det kul.

Pictures :)

Bifogat

• Jacke.jpg
    Jacke.jpg
    126.7 KB · Visningar: 95
  • Tessan.jpg
    Tessan.jpg
    81.2 KB · Visningar: 181
  • Zlide o Blåskägget.jpg
    Zlide o Blåskägget.jpg
    109.3 KB · Visningar: 77
  • Bobbo o Zlide.jpg