SH-pub 15/8

Shadow

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Hej!

Nu var det ju ett bra tag sen det var någon festlighet med folk från SH så nu är det dags igen!:fyllisar

Var?
Helenes krog på söder:
Hornsgatan 31/Mariatorget 1A
http://www.helenes.se/horn/
När?
15:e Augusti. För de som vill äta där så ses vi kl 20.00 och de som inte vill äta där kan komma kl 21.30

Jag och Liquid_shadow kommer boka bord så jag slänger upp en lista för folk som är intresserade av plats:

1. Shadow
2. Liquid_shadow
3............
4............
5...........
(etc)

Jag kommer sitta i min sporthoj.com tröja så det inte blir några frågetecken om var vi sitter.

Vilken del hade ni tänkt vara i ?

Vi gjorde ju ett missyckat försök där en gång förut.......blev tokigt!

Ni har väl tänkt på att Midnattsloppet går av stapeln samtidigt. Kan vara läge att boka bord i god tid.

//C

Nu är jag precis lika negativ som alltid annars, men pub-kvällarna hör inte hemma mitt under pågående säsong :fakta

Hör väll till de ovanliga att ha pub på sommaren men varför inte, är de inte kul på Helens kan ni alltid gå till mosebackes ute servering och sitta där och njuta av öl :)

De negativa med dom är ju att om de anser att de är för lite folk så stänger dom tidigare. Men man kan ju alltid gå vidare om de stänger tidigare än vad man tänkt.

De negativa med dom är ju att om de anser att de är för lite folk så stänger dom tidigare. Men man kan ju alltid gå vidare om de stänger tidigare än vad man tänkt.

jo jag var ju med den gången när de plötsligt stängde kl 12.. det sög. Men om vi blir några st så kanske det är lugnt!:)

Folk, se det inte som en pub-kväll i säsongen...
Se det som en sval sommarkväll då man dricker lite öl och har trevligt med några likasinnade:tummenupp
För det tycker även jag är något som tillhör sommaren som Liquid sa.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT