SH nu på ny server

I går vid lunch var det ok, i går kväll var det segt.

I dag på morgonen var det ett skämt. Tog upp förstasidan och surfade tidinging medan jag väntade på att den skulle ladda (5 minuter). Klickade upp ett gäng trådar i olika flikar och fick vänta fem nya minuter innan jag kunde se dessa. Kommer säkert ta fem minuter att posta detta inlägg.

Slutsats: Jag tror något har gått väldigt fel. :fyllisar

Häää... Är det en 386 baserad server på 14.4 modem?
Går inte ens att pinga för responstiden är helt av banan :hihi

Hmm! Jag tror någon slagit på att sänka prestandan på kvällstid och helg. Jag har bett om att det ska tas bort!

Så segt att det är nästan oanvändbart. Konstigt, det var blixtsnabbt förut. Nu vet jag inget om just webbdesign men det verkar som om den sitter och väntar på svar från externa tjänster som har med annonsering och statistik att göra.

Har fått respons om felsökning pågår. Jag själv undrar ju hur det är så segt initialt för att plötsligt släppa.

Hmm! Jag tror någon slagit på att sänka prestandan på kvällstid och helg. Jag har bett om att det ska tas bort!

http://youtu.be/HG7I4oniOyA

Det är på kvällar och helger som vi har tid att hänga här. Då vill vi ju att sidan skall ladda dIrEcKt innan vi inser att vi borde vara ute och tjöra hoj eller liggah istället. Se till att de som sköter servern förstår allvaret i situationen innan vi blir gramse och tar fram kJeTtInGeN. :gnissla

Sporthoj beter sig konstigt för mig också. Ibland händer ingenting, sedan händer ingenting, sedan klickar jag igen och då händer allting på en gång...

Stort tack för att du sliter för oss galningar!

Perfekt, nu kan jag göra ett inlägg och sen klippa klorna på katten innan det postas, på så sätt missar man ju inget :crash

- - - Updated - - -

Perfekt, nu kan jag göra ett inlägg och sen klippa klorna på katten innan det postas, på så sätt missar man ju inget :crash

Kan detta påverka Tapatalk också? För där åker telefonen nästan i golvet...:huvet

- - - Updated - - -

Kan detta påverka Tapatalk också? För där åker telefonen nästan i golvet...:huvet

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman