SH nu 10 år! :-)

Själv har man bara hängt här 3 säsonger men fler kommer de garanterat att bli... (minst 10 år till)

:shrules

Grattis Sporthoj, och Mattias! :cpparty

Grattis, och bra kämpat!

Kul att få vara med!

Att ha tagit MC kort är det bästa jag har gjort i mitt liv och sedan dess har mitt liv förändrats helt. Har fått många nya vänner och upplevt obeskrivligt fina dagar på hoj!
Sporthoj.com har gjort det möjligt för oss i Södra Sverige att komma närmare varandra och arrangera våra aktiviteter på nätet. Ville egentligen bara säga tack som fan och länge leve sporthoj.com!! :) :yoparty

10 år är inte dåligt! Såg även att idag var det exakt 4 år sen man reggade sig här, tiden går fort :lol

Grattis Mattias och grattis Sporthoj!

Det är ju en och annan timme som har lagts här, men det har gett förbannat mycket tillbaka. Det är tex tveksamt om jag hade kommit igång med racingen om jag inte hade läst mig till allt här :tummenupp

Grattis... o har visstl lyckats hänga kvar här sedan starten...
O flytten från 08 forumet....

Inte så aktiv men mycket trevlig läsning under alla år.....:tummenupp:fyllisar

Grattis.. Fortfarande ny här men det är en toppen sida finns det mesta här o finns det inte så e det alltid nån som sitter på info som kan hjälpa en:) stort grattis!!

Grattis SH och Mattias, det är ju en del tid som lagts här men rackarns vad mycket man lärt sig och människor man lärt känna. :)

Näringslivet lär ju inte gratulera lika mycket, finns nog en hel del timmar som försvunnit på SH.com istället för produktivitet :hihi

Stort hurra till sajten och stort grattis till alla oss besökare och medlemmar :tummenupp

Gratulerar! tack till alla ni som driver, och bidrar med er kunskap! Det är ni som gör sporthoj.com till det självklara valet för människor med MCintresse.
@Swedie, blinkar din gröna tumme?:D
//Micke

Åren går fort när man har kul... :fyllisar

Grattis Sporthoj.. Minns när jag var emot för att regga här , men jag gav mig till slut och på den resan är det .. trevlig sida måste jag säga .älskar den :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT