SH logga i högupplöst format

RobnRaz

Ny medlem
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
såååå
Nu e det ju så att det tyvärr inte går o beställa sporthoj tröja till barn, så jag
har nu köpt en svart tröja till min grabb,o ska nu göra en egen SH tröja till han, min fråga e om det finns någon här på SH som har en sporthoj.com logga i högupplöst jpg format lr liknade,
som kan dela med sig av den, Mvh Robban

Tror inte du får trycka egna tröjor med SH varumärke på ändå. Varumärket är registrerat och det vore ett lagbrott.

Tror inte du får trycka egna tröjor med SH varumärke på ändå. Varumärket är registrerat och det vore ett lagbrott.

enligt mitt mail som jag fått av swedie, när jag frågae om barntröjor så verkar det inte vara några som helst problem , då han själv tyckte att jag skulle
göra så :pannkyss

enligt mitt mail som jag fått av swedie, när jag frågae om barntröjor så verkar det inte vara några som helst problem , då han själv tyckte att jag skulle
göra så :pannkyss

Eftersom att Swedie sitter på all källkod och grafik är det väl enklare om du frågar honom om en högupplöst EPS eller JPG?

För privat bruk är det OK att trycka upp så är det ok. Det är dock inte Ok att sälja vidare och göra pengar på det.

Jag har skickat ett Pm till Swedie, tänkte bara utifall det var någon som hade ett liggandes i sin burk:)

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd