SH kommer få ny layout

Inte just den URL:en kanske, men jepp. Mobil variant av SH kan fungera i med uppgraderingen...

Som påbörjas.... typ inom ett par minuter. Det kommer tugga hela dagen.

nice. Kanske dessutom vore något att köra på burken som inte kan har mer än 1024*768
Jäkla scrollande hit o dit ;)

ere bara jag som stör mig på alla underskrifter som sitter ihop med inläggen?
va dom inte längre ner i inläggen förr?

Varför dyker denna mycket irriterande pop-up upp i tid och otid ?

WTF.jpg

En positiv sak är i alla fall funktionen "autospara", jevvlars vad många gånger jag tryckt på fel knapp och raderat all text.

Layouten uppdaterad. Inte jättemycket, men ett antal buggar är fixade, och även en del saker är omstuvade.

Hoppas ni gillar, because there is no going back! :)

najs meny :tummenupp

en sak som händer mig är att att sidan ibland visas i helskärm, ibland centrerad (olika bredd på forumet alltså)

det gjorde det :D

en sak till... vid förra uppdateringen, eller någon innan dess, så försvann wiki från förstasidan
kan du inte lägga till den i menyn ? så man slipper gå in på sin egen profil, för att hitta till wiki ?

btw funkar det att posta & redigera igen i wiki ?

Den här jobbiga Gilla-listen kom tillbaka nu. Den är tjock, och ful. Hoppas den blir borttagen igen... Annars ser det bra ut!

det gjorde det :D

en sak till... vid förra uppdateringen, eller någon innan dess, så försvann wiki från förstasidan
kan du inte lägga till den i menyn ? så man slipper gå in på sin egen profil, för att hitta till wiki ?

btw funkar det att posta & redigera igen i wiki ?

Jag ska lägga upp en RIKTIG WiKi senare istället. Om en sådan önskas. Jag är lite osäker på hur väl den kommer användas, samt modereringen av den kan vara tuff. T.ex så finns MediaWiKi, vilket är samma grund som Wikipedia använder. Men det är en rätt avancerad administration, och inte alla skulle enkelt kunna lägga upp saker.

Får se om jag kan skriva om wikin som finns. Men idag är den "offline" (iaf från menyn), tills dess att en bättre version finns.

Det jag gjort är att ta bort gamla ihängande tabeller från old school SH. Det blev någon mismatch mellan tabeller och div's som gjorde att IE störde sig.

Man går verkligen vilse när man ska trycka på "Visa svar" nu, den har ändå suttit på samma ställe sen jag registrerade mig - och säkert tidigare.

Annars är jag nästan enbart positiv! Eller ja, jag är positiv till den häringa medföljande menyn också, men ovan. Däremot tycker jag att den fasta menyn ("Forumet", "Köp & Sälj" och så vidare) är för stor. Den hade gärna fått vara tunnare med mindre text. Generellt så hamnar första inlägget vääääääldigt långt ner på en ny sida, under mitten på min skärm (13,3") och det är alldeles för långt ner för att vara i närheten av bekvämt.

Annars, som sagt, tummen upp!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...