SH kommer få ny layout

Rullisten längst ner i varje tråd (där man ska navigera till andra forumdelar) blir rätt skev/ihoptryckt vilket är rätt irriterande. Se bilagd bild. Verkar som att det beror på hur "lång rubriken är".

Likaså är man rätt van vid att bara kunna trycka "Tab" och sen Enter för att skicka vid snabbsvar. Det kan man inte längre. Lite ovant och småirriterande. Annars börjar man väl vänja sig. :)

Bifogat

• snefd.jpg
    snefd.jpg
    51.4 KB · Visningar: 86
Mmm, om det gått att ladda in bilder från en iPad rakt in i tråden hade jag gjort det. :)
Det såg tidigare toppen ut i min iPhone & iPad men nu verkar saker och ting stötas bort av andra sidelement.

Har samma problem jag!
Fungerar dock perfekt i min MacBook med Safari :)

Hejsan!

Vill meddela alla innan detta innan det genomförs! Det arbetas på att Sporthoj ska få en ny design och layout. Exakta detaljer är inte klara. Jag är den som kommer göra jobbet tillsammans med Egmont (ägarna). Orsakerna är flera. Ska försöka lista dom här. Vänligen ha öppenhet i sinnet att det testas nya sätt att förbättra SH på för alla parter, läsare och annonsörer!

Tyckte det var spännande att se antalet inloggade på sajten, är det borta för alltid, 1000 plus besökare...... Mvh Tomten Toyman. God Jul på er alla hjulare!"

Tyckte det var spännande att se antalet inloggade på sajten, är det borta för alltid, 1000 plus besökare...... Mvh Tomten Toyman. God Jul på er alla hjulare!"

Instämmer med dej.
Jag saknar även att kunna se vem som är inloggad.

Sen tycker jag INTE om att det ska synas vems profiler jag besökt, känns som om man är övervakad.

Jag saknar även att kunna se vem som är inloggad.

Sen tycker jag INTE om att det ska synas vems profiler jag besökt, känns som om man är övervakad.

Om jag klickar: Forumet + t.ex. Racingforumet o går allra längst ned på sidan, så ser ialla fall jag vilka som är inloggade där.

Det är väl bara att logga ut så syns det inte att du smygbesöker nåns profilsida.

Last edited:
Database error var och varannan sidladdning och nu kom detta:

Bifogat

• Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    56.9 KB · Visningar: 67
Hade samma problem nyss irriterande

Det är något störigt som uppstått, vet ej vad, mer än att minnet på servern körs slut på. Orsak okänd. Vet inte riktigt hur jag ska felsöka detta. I med att det är runt årsskiftet o nytt år kan det vara en bugg av något slag eller en spambotsattack av något slag på något som tynger ner servern.

Hmm, uppe nu igen. Oväntat. Va fasen. Hoppa DB:n är OK. Jag har tagit en lokal kopia av den utifall den behöver återställas. Försöker köra på tills imorgon och hoppas saker blir bättre av sig själv eller nått...

När man kollar på bilder i någons garage så lägger sig högersidans reklam delvis över bilden ie8............

När man kollar på bilder i någons garage så lägger sig högersidans reklam delvis över bilden ie8............

Hej, gäller även i bloggavdelningen, stora avlånga bilder försvinner bakom reklamen.

Det går ej heller att kopiera och klistra in i text i bloggen. Ej heller klippa ut.

"Autospara" verkar inte vara tillgängligt när man skriver ett pm?
Skriver jag ett lååångt pm och avslutar med en smajlie så raderas all text.
Skarevaså?

Back