SH-hubben, ingen som kan fixa?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Pm.ade zykl0n för ett bra tag sen. Har fortfarande inte fått svar. Är det någon annan som håller i hubben och kan registera lösenord eller ska man bara fortsätta vänta.... Någon som har koll?

Skicka ett till PM om vad du delar ut, hur mycket, samt hur länge du kan tänka dig att stanna i hubben.

Alltså inte bara så att du får ner det du vill ha, utan även så att nån annan tjänar på det.

Solid snake skrev:
Skicka ett till PM om vad du delar ut, hur mycket, samt hur länge du kan tänka dig att stanna i hubben.

Alltså inte bara så att du får ner det du vill ha, utan även så att nån annan tjänar på det.

Trodde det räckte med att skriva vad man ville ha för användarnamn och lösen såsom det stod i instruktionerna.
Men har han inte svarat på ens det pm.et så lär det väl dröja ändå.

Bikerbitch skrev:
Trodde det räckte med att skriva vad man ville ha för användarnamn och lösen såsom det stod i instruktionerna.
Jag läste att han ville ha fler uppgifter i en annan tråd, plus att han vill veta vad du sitter på för lina, telia, bbb, comhem osv.

Samt vad du har för uppkoppling.

Jag gav alla uppgifter och fick konto direkt.

Solid snake skrev:
Jag läste att han ville ha fler uppgifter i en annan tråd, plus att han vill veta vad du sitter på för lina, telia, bbb, comhem osv.

Samt vad du har för uppkoppling.

Jag gav alla uppgifter och fick konto direkt.

Ah okej. Synd att han inte mailat och sagt det på en gång då, men jag får tacka så mycket för upplysningarna! :tummenupp

Bikerbitch skrev:
Ah okej. Synd att han inte mailat och sagt det på en gång då, men jag får tacka så mycket för upplysningarna! :tummenupp

Gå in på den fria hubben, o häng där ett tag, rätt som de är så får du ett login!

Adressen till den öppna hubben är : sporthoj2.dyndns.org

Bikerbitch skrev:
Om du tänker på instruktionerna jag skrev så räckte det med namn och lösen på den tiden men nu är tråden låst vilket innebär att jag inte kan ändra den

kaZmur skrev:
Om du tänker på instruktionerna jag skrev så räckte det med namn och lösen på den tiden men nu är tråden låst vilket innebär att jag inte kan ändra den

Har nu öppnat din tråd ang. Sh-hubben
Nu kan du lägga till mer info! :tummenupp
Kommer dock att stänga den efter du har gjort ditt inlägg!

MHK skrev:
Gå in på den fria hubben, o häng där ett tag, rätt som de är så får du ett login!

Adressen till den öppna hubben är : sporthoj2.dyndns.org

Jag har ingen koll alls på hur det här funkar. Det står att den kontaktar, men sen "provide a password"
Var någonstans skriver man i det?

Bikerbitch skrev:
Jag har ingen koll alls på hur det här funkar. Det står att den kontaktar, men sen "provide a password"
Var någonstans skriver man i det?

Pm:a mig när du håller på med de så ska jag hjälpa dig.

MSn eller iCQ funkar me!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...