Wolfkin
Lilla Ida sätt fart, vill ha sommar
Jodå, dyker definitivt upp nästa gång. Dumheter måste bekämpas.
Hur är det med dom som har satt kadborrfäste på sina regskyltar och tar bort skylten vid parkering. Har ni fått någon påföljd?
Hur är det med dom som har satt kadborrfäste på sina regskyltar och tar bort skylten vid parkering. Har ni fått någon påföljd?
Jag har inte haft några problem alls...
Om det nu står nån och väntar, vad gör man då?
Man kanske kan säga att skylten blivit stulen?
Om det nu står nån och väntar, vad gör man då?
Man kanske kan säga att skylten blivit stulen?
Man skiter i att sätta på den och säger att det är en moppe
Inte bra att lägga ihop med metaltown....och även andra evenemang...
Skall politikerna få vinna? Jaså, inte? OK, då ses vi den 29 augusti - fler och ilsknare än någonsin!
Var lite mer kreativa och VÅGA göra något som ställer till oreda i Svenssons vardag. Något som får Svensson att reagera och inse VARFÖR just NI/VI har skapat detta kaos. Det finns tex lagliga sätt att spärra av gator genom att skapa oändliga köer så att trafiken stannar. Ska ni göra något, gör det stort och ordentligt! Spärra av Tingstadstunneln nu första dagen på semestern... Få media att vilja sprida budskapet så VI når en större massa.
...
Jaa! Gör nån civilolydnadsgrej så tror jag det lockar fler. Om hundra hojar får kedjehopp samtidigt i tunneln och blir stående därså blir det nog en reaktion iaf. Att stå på ett torg lockar nog inte så många.
Mer bus!
Om 100 epatraktorer ställer sig samtidigt i götatunneln (så du inte kommer fram till jobbet/skolan) för att de inte får stå och pimpa på Götaplatsen... Vill du döda alla i epatraktor då eller drabbas du plötsligt av djupa sympatier för deras unika pimp-problem på Götaplatsen?
Men det måste väl gå att få busa lite och samtidigt slå ett slag för en god sak. Tror det blir lättare att få ihop folk då.
Nu börjar allvaret synas, från deras håll i alla fall!
Skulle parkera bakom Palace, hade tänkt mig att ställa hojen vid sidan (bredvid de 2 röda utefter kanalen) då parkeringen var full....det är en outnyttjad plätt där man inte står ivägen för ngt som ni kan se på bilderna.
Har gjort det många gånger, det är ofta fullt eller trångt som faen på de vanliga mc parkeringarna i stan.
Som tur var kom en kille & hejdade mig, han skulle hämta sin hoj som stog rätt placerad.
Berättade att han fått 600 i böter dagen innan, han stog då där jag precis tänkt ställa mig...då såg jag att de andra 2 som stod där hade böteslappar.
Så nu börjar jakten på pengar, eller vad skall man säga....jag lär ju sluta handla i centrum om de skall hålla på med sånt här vansinne.
Nu måste det göras ngt...jag kunde inte vara med på förra protesten eller mötet, men i Aug måste vi visa vårt missnöje ordentligt
Är fullt medveten om att de inte står på gaveln av cykelstället som sig bör (eller gjorde innan)...men tidigare har uppenbarligen förnuftet fått styra på denna plats & tydligen så är det hellre fälla än fria som gäller nu.
Miljöbiten hänger jag med på, (bor själv i centrum) men mer & mer "upplevelser" bygger de i stan & mer & mer parkeringsmöjligheter för fordon förvinner eller försvåras...hur tänker man då...bygg allt ifrån museum till biografer etc på backaplan eller nåt annat ställe där folk kan parkera....de tänker tydligen utifrån sin egen verklighet där de åker taxi för våra skattepengar överallt.
Varför försvåra för tvåhjulingarna..vi cirklade ju inte innan lagändringen runt runt runt runt & letade parkeringar med en massa utsläpp som följd.
Gick runt en sväng o kollade, stod moppar med fullt synlig regskylt lite här & var...men inte några böter..kan vara en tillfällighet...skulle annars vara intressant att veta om detta är en offensiv mot just mc!?
Jag stod ju med bakhjulet utanför linjen, hade nån kommit förbi hade jag väl fått böter för det.....
Detta är ju inte hållbart...upp till kamp
Ja, få ihop folk blir säkert lättare.
Men det finns väl risk att det slår fel och skapar massa irritation mot gruppen istället för intresse för sakfrågan ifall det strular för mycket för dem som inte intresserade sig från första början.
Dela ut ett kärleksbudskap, sex brukar ju sälja bra
Ja! Sex! Vi har en nakenkortege givetvis. Helt näck förutom hjälm, handskar stövlar. Ryggskydd får också förekomma. Det kommer skapa rubriker.
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |