Sh folk i linköping

• Thread starter Thread starter Snowman89
  • Start date Start date

Snowman89

Guest
Ska flytta till linköping nu på fredag för att plugga vidare.
Därför undrar jag om det finns några från sh där:P?
Funderar också på om man ska skaffa sig en till mc när man väl kommit dit och då lär man ju ha några att åka med:p:yoparty

[YOUTUBE-ID]IxbY_UsHHx4[/YOUTUBE-ID]

Så pratar alla.

Välkommen till LKPG!

Hade gärna samåkt lite men tyvärr är jag i oslo och jobbar, och kommer nog inte hem igen förens i vinter.

Men det finns ett par SH'are till så oroa dig inte. "ft" här på forumet är en vänligt sinnad kille som hjälpte mig att kolla på min första hoj.

Näe, det är en skitstad. En jäkla håla. Eller kommer i alla fall att bli om några veckor, för då flyttar vi härifrån. :tungan

Skämt åsido, Linköping är trevligt som fan. Välkommen! Kommer att sakna stan, men hamnar iofs bara femton minuter bort.

Haha de som pratar som han i klippet är inte från linköping(stad) han låter som någon av alla inavlade bönder som finns utspridda lite här och var i kommunen. Trevlig stad att bo i, många som åker hoj också.

Om man vill ha någon att åka med så träffas folk från delar av länet i Norrköping varje lördag/söndag. Och då brukar en del stanna till innan vid Max (gamla biltema) för att åka i en mindre samlad trupp till Norrköping.

Välkommen hit!

Tackar, verkar ju skitbra att det finns lite folk med samma intresse då:yoparty
Då gäller det bara att ersätta crossen med en landsvägare då:tuttar

Aaa visst, sen ääre bara att lära sig att snacke som en äkte öschötsk, lära sig att älska ågatan en lördags natt. Sen är du linköping

Edit: Det finns en orsak till att vi som bor där inte bor där, välkommen :näsblod :yoparty

Ska du plugga på LiU eller? Isåfall kanske du får mig som fadderist ifall du hamnar på rätt sektion (maskin, högskoleingenjör).

Jag pluggar på LiU, älskar hojar, född i dalarna osv, jag kan nog hjälpa dig till rätta om du nu hamnar hos oss på LiU :tummenupp :yoparty

lära sig att älska ågatan en lördags natt. Sen är du linköping

Som student finns det ju bättre ställen än dom på Ågatan.... Tycker jag :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :gnissla

Last edited:
Ska du plugga på LiU eller? Isåfall kanske du får mig som fadderist ifall du hamnar på rätt sektion (maskin, högskoleingenjör).

Jag pluggar på LiU, älskar hojar, född i dalarna osv, jag kan nog hjälpa dig till rätta om du nu hamnar hos oss på LiU :tummenupp :yoparty

Som student finns det ju bättre ställen än dom på Ågatan.... Tycker jag :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :gnissla

Det måste vara ett skämt:P Jag ska läsa Maskinteknik OCH högskoleingenjör:O Vad kommer jag rålga ut för på nollningen då?:tungan :huvet

Det måste vara ett skämt:P Jag ska läsa Maskinteknik OCH högskoleingenjör:O Vad kommer jag rålga ut för på nollningen då?:tungan :huvet

Då kan jag säga att du har gjort rätt val!

Själv gick man ut den utbildningen i juni och kan säga att det INTE är svårt att få jobb, alla i klassen har fått jobb :tummenupp

Haha, ja då får du mig som fadder! :yoparty Tänker inte berätta vad som händer, men jag lovar att det kommer blir två oerhört roliga veckor! Ni kommer inte råka ut för något förnedrande, utan nollningen är till för att ni (Nollan) ska lära känna varandra och universitetet.

Glöm inte nolleskyllten Ling-Nollan :tungan :yoparty Hoppas du tycker om öl :pannkyss

Last edited:
Herregud! Linköping! Hade jag nästan glömt bort. Det är en trevlig stad. Jag pluggade där 90-91 tillsammans med Bebe till flygmekaniker. På Ljungstedska och TRAF. Rokkade på Videocaféet och åkte den gudsförgärna bussen mellan Borensberg och Linköping. Haha, fick cykla 7km enkel tur till bussen i Borensberg varje jävla morgon och kväll! :huvet

Sen flyttade jag till Linghem....15 min till skolan istället. :)

Haha, ja då får du mig som fadder! :yoparty Tänker inte berätta vad som händer, men jag lovar att det kommer blir två oerhört roliga veckor! Ni kommer inte råka ut för något förnedrande, utan nollningen är till för att ni (Nollan) ska lära känna varandra och universitetet.

Glöm inte nolleskyllten Ling-Nollan :tungan :yoparty Hoppas du tycker om öl :pannkyss

Okej:P Men hur är det med skylten ska den vara tillverkad innan man kommer till er eller gör man den på plats? En kompis gjorde den på plats men jag förstog det som att man skulle göra den innan.

Okej:P Men hur är det med skylten ska den vara tillverkad innan man kommer till er eller gör man den på plats? En kompis gjorde den på plats men jag förstog det som att man skulle göra den innan.

Lite olika beroende på vilken sektion man tillhör. Din sektion (Ling) kommer inte ha något pyssel så det är bäst att göra skylten så den är klar till uppropet första dagen.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti