GSXR Junior
RadicalRider
Casca skrev:Om det nu är så illa att alla inte får plats med sin sprit så kan jag meddela att det finns ett system på eurostop i örebro. Lätt ryggsäck är guld värd.
// J
Öppettider?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Casca skrev:Om det nu är så illa att alla inte får plats med sin sprit så kan jag meddela att det finns ett system på eurostop i örebro. Lätt ryggsäck är guld värd.
// J
Har du internet?GSXR Junior skrev:Öppettider?
trollkarlen skrev:Japps, tron e de sista om överger en![]()
ölen måste ju vara kalla när man ansträngt sig och kört hela vägen till ö-bro ju![]()
/R
Ylvisen skrev:Så 4 brudar i en bil är inte lyx nog för dig eller?! Vilka krav han har.....!!![]()
Tsunami skrev:Varför tappade jag precis suget av att köra båge ditt![]()
mesar åker bil till mc festerTsunami skrev:Varför tappade jag precis suget av att köra båge ditt![]()
Mr K skrev:mesar åker bil till mc fester
det är ju bara för att ni ska slippa betala ..... gullet ....Ylvisen skrev:Tack för den!
inte ...... Bikemeet highcaharall ..... tankväska med 30 33cl burkar ..... nema problema .........hojbrud skrev:Va glad att vi e några som mesar.
Annars hade du ju inte fått upp någon öl ju![]()
![]()
Mr K skrev:inte ...... Bikemeet highcaharall ..... tankväska med 30 33cl burkar ..... nema problema .........
UBER FEDT!!!!!Mr K skrev:Banderollen kommer i veckan ......
Maffan skrev:UBER FEDT!!!!!![]()
Ylvisens bil ska smyckas oxå...![]()
Har kollat med Ida, och hon är fortfarande velig,, alla får trycka på nu så hon och co hänger på... De är inte fega på gasen och ganska balla som people![]()
Ylvisen skrev:Smyckas med vaddå?! Ölburkar o testosteron eller?!?!?![]()
Vilket fall som Ylvisen med bil kommer att finnas på statoil Staffanstorp torsdag den 25/8 mellan 20.45 o ca 21.15. Den som önskar ha med dig saker i bilen kan överlämna dem då. För att alla ska få plats så försök att packa "lätt". (glöm inte att 4 tjejer ska få plats med alla förnödenheter som kan tänkas behövas under kvällen....)Skicka PM om ni får problem så löser vi naturligtvis dessa..... så gott det går.....
![]()
Nallar är överskattat, de håller inte värmen!!!Tsunami skrev:Vilken tid har ni tänkt komma fram sen?
Man vill ju inte skicka nallen med er och sen vara utan den förlänge![]()
kör ni upp på lördagen?Ylvisen skrev:Nallar är överskattat, de håller inte värmen!!!![]()
Jag tävlar på morgonen, sen kör vi.... raka vägen med ett stopp för lite fika.... borde vara framme runt 17-18 nån gång....typ... Vill folk har kalla öl så får de minsann skicka med frysklampar.
Det går att tejpa dom på taket annars...Ylvisen skrev:Vill folk har kalla öl så får de minsann skicka med frysklampar.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |