SH Fest på FENIX 29/1 2011

Vet i alla fall att dan börjar med centralbadet, sen Mässan för fortsättning mot söder. Så med största säkerhet lär Fenix bli ett av stoppen på en låååång väg hemmåt ;o)
Frågan är bara om det finns något "kännetecken" på alla SHáre???

Vet i alla fall att dan börjar med centralbadet, sen Mässan för fortsättning mot söder. Så med största säkerhet lär Fenix bli ett av stoppen på en låååång väg hemmåt ;o)
Frågan är bara om det finns något "kännetecken" på alla SHáre???

Full och dryg kanske......

hehe, lär med andra ord inte va några svårigheter hitta SH folk kanske. BLir nog skoj det här.

Jag kommer då stå för största kalufs. Marco Simoncelli släng dig i väggen! :D

Last edited:
Jag kommer då stå för största kalufs. Marco Simoncelli släng dig i väggen! :D

åhh har du afrolockar? :D tycker d e grymt coolt om dom är omskötta o man har en snygg hairdoo. :tummenupp

Jag kommer garanterat
* Bli utkastad

Behöver inte ens vara onykter eller otrevlig. Så fort en vakt ser mej är det "du har nog fått i dej lite för mycket"... :(Linköping är ju krypavstånd från sthlm.
Annars kan du kolla in
http://www.vandrarhemstockholm.se/
Allt på Södermalm är gångavstånd till Fenix.

Tipsar om budgethotellet Hotel Attache 08-18 11 85, i Midsommarkransen, 10 min med buss till mässan, 10 min med T-bana till Söder. Säg kampanjpris och att du e medlem på Sporthoj.com så betalar du 750 kr (995 ordpris) för ett dubbelrum. Gäller endast 28-30 jan. :tummenupp

Säger alla tjejer om mitt hår men nog fan är jag singel ändå. :D

Måste vara det andra som är dåligt. :va

hahha stackare, ligger inte piteå typ där sverige slutar. finns där brudar? :arsele:D

Fan krogen stänger ju 1?
Har ni informerat polisen om att ni samlar ihop massa galningar och låter dem trissa upp varandra för att sen släppa ut de på stan när de nått klimax? :hihi

hahha stackare, ligger inte piteå typ där sverige slutar. finns där brudar? :arsele:D

Finns säkert nån gammal gubbjävel som klätt ut sig om inte annat... Men dom är nog nöjda med det lilla dom får där uppe ändå, dom har väl inte ens internet så att dom kan kolla på porrfilm och runka kuk där uppe...
Fyfan så frustrerande det måste vara, usch! :D

Fan krogen stänger ju 1?
Har ni informerat polisen om att ni samlar ihop massa galningar och låter dem trissa upp varandra för att sen släppa ut de på stan när de nått klimax? :hihi

Perfekt ju! Har man massa timmar till att dra vidare o skaka rumpan på nåt uteställe! :tummenupp

Finns säkert nån gammal gubbjävel som klätt ut sig om inte annat... Men dom är nog nöjda med det lilla dom får där uppe ändå, dom har väl inte ens internet så att dom kan kolla på porrfilm och runka kuk där uppe...
Fyfan så frustrerande det måste vara, usch! :D

hahhha låter som om du vet mycket om "där uppe". :D

Tjejer finns det men dom ser ut som ismannen. För mycket tidelag med renarna you know... :rolleyes:

tur att d kommer så många sh-tjejer till festen nu ju! :tummenupp får du se lite kurvor innan säsongen börjar! :D

är du svensk? inte sett många svenskar med afrokrull. :)

Last edited:
tur att d kommer så många sh-tjejer till festen nu ju! :tummenupp får du se lite kurvor innan säsongen börjar! :D

är du svensk? inte sett många svenskar med afrokrull. :)

Haha, kanske det. :tuttar

Är väl inget riktigt afrokrull men det är rätt... volymiöst.

Håret har jag ärvt från pappa och han är mig veterligen 100% pureblood pitebo. :tungan

Perfekt ju! Har man massa timmar till att dra vidare o skaka rumpan på nåt uteställe! :tummenupp

Ja lär bli galet kul men tror ändå allmänheten bör varnas :D

Får se man kanske dyker upp till och med om jag hittar nån att släppa med.

Varför ska allmänheten varnas för? Hela stan ska väl ändå spärras av och evakueras.
Kommer väl bara vara SH folk som är där för att festa och bete sig som svin...? :va

Haha, kanske det. :tuttar

Är väl inget riktigt afrokrull men det är rätt... volymiöst.

Håret har jag ärvt från pappa och han är mig veterligen 100% pureblood pitebo. :tungan

blir jätte nyfiken, hahhaa du skulle inte vilja lägga in en bild? kan lägga den i bilder på medlemmar-tråden om du inte vill blotta dig i denna tråd. :tungan

klart som fan du ska komma!!! vaddå, har du andra vänner än sh-medlemmarna? :D

mad_skillz ska ha piska med sig o bli whipped så d e väl klart du inte kan missa en sån kväll. :hihi

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...