SH-fest i skogen!

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Då SH-puben i stan blev en rättså lyckad grej med stor uppslutning, så borde det ju finnas intresse för en fristående uppföljare i skogen!

Plats för detta spektakel skulle isåfall vara knuttestugan i Norrhult! Där finns enligt uppgift väldigt gott om sovplatser, vilket ju är bra om man vill dricka sig berusad.
Egen rusdryck tas med fördel med, då pizzerian stänger vid 21..

Så med denna tråd tänkte vi ta tempen på intresset av en sån här fest, inom en relativt snar framtid, och eller till sommaren!

Vi vill komma!

1. Gustav1
2.
3.
4.
5.
6.
7.

1. Gustav1
2. Whizkid
3.
4.
5.
6.
7.

1. Gustav1
2. Whizkid
3. Micke77
4.
5.
6.
7.

1. Gustav1
2. Whizkid
3. Micke77
4. FinaFisken
5. Joniz
6.
7.
8.
9.
10.

1. Gustav1
2. Whizkid
3. Micke77
4. FinaFisken
5. Joniz
6. RobRas
7.
8.
9.
10.

1. Gustav1
2. Whizkid
3. Micke77
4. FinaFisken
5. Joniz
6. RobRas
7. Melkan
8.
9.
10.

självfallet vill jag närvara!

Hmmm bara 2 utsocknes än så länge.

Någon som har börjat fundera på datum än?

Någon gång till våren så man även kan ta en runda innan man går in i dimman kanske är en ide?

Kom igen nu, fyll tråden med namn och allehanda uppslag.

Finns ju inget annat inplanerat innan KaliZ värmer upp våffeljärnet:D

Låter som en riktigt kul grej, men är ju datumet som är frågan för mej just nu, men till våren när man kan ta en runda innan låter ju kul, fast å andra sidan måste man ju ha kul NU också :-)

Ja det låter som en kul grej, men våren känns långt bort! Personligen tycker jag att det måste hinnas med att avvara en lördag till detta, är ju rätt så många lördagar kvar innan våren kommer tycker jag!
o en fest i skogen är man ju uppvuxen med=)

Last edited:
Jag är glad sålänge det inträffar en jämn vecka. Jobbar helg ojämna så. FinaFisken borde hålla med mig om detta.

Jag är glad sålänge det inträffar en jämn vecka. Jobbar helg ojämna så. FinaFisken borde hålla med mig om detta.

instämmer!!
Men va fan vi sätter ett datum rätt så snart typ den 9/2 kanske??
sen kan vi ta de nån gång igen till våren med lite körning innan kanske??
o vem vet de kanske går o ta en sväng den nionde, man håller juh tummarna
varje dag! :)

//Linus

1. Gustav1
2. Whizkid
3. Micke77
4. FinaFisken
5. Joniz
6. RobRas
7. Melkan
8. Hannagos
9.
10.

Jag är redo för en fest igen. Vet bara inte hur man ska hitta ut till skogen...Finns det gatlysen där ? :)

Hittar man bara till norrhult så ska det nog inte vara några problem att hitta festen =). Skriver ni bara ett bestämt datum så kan jag förmodligen anmäla mig.

Jag kikade lite på den 22:e feb. är en jämn vecka och skulle iaf passa mig fint.

Back