SH-fest 30 november :)

Nu blire Jäger i mängder som på Kvarnen, remember :)[/QUOTE

Jag har aldrig druckit Jäger på Kvarnen vad jag kommer ihåg. Det är ju ett bajenhak:arsele dessutom, tror inte jag någonsin satt min fot där.:va

Sådär, hotellrum bokat med. Inget smita tidigare för att hinna med tåget hem! Woop!

Vilka kommer på Möggelfesten ?

Förra veckan hade 108 personer bokat bord! Härligt!!!

De fester jag har arrangerat tidigare har haft mellan 170-300 gäster så Pucken, det lär vara en eller två du iaf vet vilka de är ;)

Kommer finnas garderob denna gång och finfina priser att vinna!!

Förra veckan hade 108 personer bokat bord! Härligt!!!

De fester jag har arrangerat tidigare har haft mellan 170-300 gäster så Pucken, det lär vara en eller två du iaf vet vilka de är ;)

Kommer finnas garderob denna gång och finfina priser att vinna!!

Boka bord!? Är det inte väldigt långt till ölkranarna därifrån? :fyllisar

Jag befarade det.
Finn det bord med ölkran så bokar vi det:rofl

Det är därför man äter i baren. Serveringspersonal brukar vara ouppmärksam på alla ställen utan stjärna. Det är ett för stort risktagande att sitta vid ett bord.

Nja, det är bättre att sitta vid ett bord för då kan man hinka mer innan man ramlar omkull, det gör ont att falla baklänges från en barstol (efter ett par timmar iallafall). Det är ju bara att ha en stående beställning från den trevliga bordserveringen (dessutom pynta i förväg för 10-15 pilsner/pers) :fyllisar :yoparty

Nja, det är bättre att sitta vid ett bord för då kan man hinka mer innan man ramlar omkull, det gör ont att falla baklänges från en barstol (efter ett par timmar iallafall). Det är ju bara att ha en stående beställning från den trevliga bordserveringen (dessutom pynta i förväg för 10-15 pilsner/pers) :fyllisar :yoparty
Har man tur går det att beställa in öl på kanna. :öl

Det är därför man äter i baren. Serveringspersonal brukar vara ouppmärksam på alla ställen utan stjärna. Det är ett för stort risktagande att sitta vid ett bord.

Så talar en sann kånnesör !

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...