SH-fest 30 november :)

En månad kvar! 70 platser bokade. Visst borde vi kunna få ihop 30 platser till så vi får tillgång till den större lokalen?

En månad kvar! 70 platser bokade. Visst borde vi kunna få ihop 30 platser till så vi får tillgång till den större lokalen?

Singeltråden har bokat ett bord för 20 st via mig, tror inte vi får ihop fler, men andra trådar kanske kan få till det... :)

Vi är nog ca 4 som ska boka också när allt är spikat.

Lär ju droppa in folk som inte vill äta utan bara hänga i baren men 70 är ju bra so far.

20 personer vid Singeltrådsbordet. Behöver vi verkligen locka fler? :tungan

Jag trodde tanken med den här tråden var att locka folk till festen, inte att skrämma bort dem? :D

Jag ska på möte med Allstar i morgon, är det några frågor eller önskemål som ni tycker jag ska ta reda på?

Kan iaf säga att det saknas 15 platser för att vi ska få den stora lokalen ;) Singel eller inte singel, det borde vi med gemensamma krafter lyckas få ihop?

Ser fram emot en grym kväll!

Kommer finnas fina priser att vinna och fantastiska människor att umgås med! Party!!!!

Hmmm, jag är tydligen meddragen av Nisse Hult till fecken, kan man vara singel för en kväll så att liggaabstinensen inte blir så svår :fyllisar

See ya :yoparty

Back