SH-fest 30 november :)

Jag vet inte hur de andra borden gör, men Singeltråden är bokat till 19.00. :)

Ahh ok, så jag ska alltså inte sitta vid det bordet :tungan. Behöver jag boka eget bort? eller kan man ansluta sig till ett annat bort? hur brukar det vara? är ny här och kommer eventuellt på festen men känner ingen från forumet...

Ahh ok, så jag ska alltså inte sitta vid det bordet :tungan. Behöver jag boka eget bort? eller kan man ansluta sig till ett annat bort? hur brukar det vara? är ny här och kommer eventuellt på festen men känner ingen från forumet...

Du kan sitta med oss, vi har en plats kvar, hälften av oss är inte singel heller vi bara hänger i den tråden. Säg till så fixar jag. :tummenupp

Du kan sitta med oss, vi har en plats kvar, hälften av oss är inte singel heller vi bara hänger i den tråden. Säg till så fixar jag. :tummenupp

Singeltrådsbordet är dessutom det bästa bordet :mattias :banana

edit: ja, inte själva bordet alltså. men folket runt det :kär

Jag kanske ska försöka hålla mig utanför toaletterna lite den här gången? :va

I så fall får de ju vara snäll mot mig också. Jag tror det är rätt kört :näsblod

:rofl

Skall åxo försöka dyka upp, dock ingen bordbeställning, blir första gången för mig, så var snälla :hihi

142 bokade matgäster!!

Alla priser till tävlingen är upphämtade och jag vill redan nu säga tack till Backlundracing, SMC, Gull-Racing, Motorrad, Dunlop och The Phone House!

Garderob kommer att finnas så ta med kontanter :)
Närmaste bankomat http://goo.gl/maps/7x1dk

Tänkte blada förbi, har du grejat en VIP-hylla ?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman