SH-fest 26 januari 2013

Ser mycket fram emot detta event! Kan bara bli episkt! :tummenupp

Men frågan är.. Kommer festen toppa den som var i Götet förra året? Då krävs: En stor brasa utanför av lastpallar, jävligt billig dricka, strippor och slagsmål! (true story!)

Helt ok men en lite mer civiliserad fest (för att vara SH-folk) den här gången :näsblod

Med tanke på det eviga tjatet om buksvågeri så måste den blygsamma procentsatsen kvinnor här fått åka rejält...

Klart man kommer på festen....om man nu hittar ut från mässan...sen är det ju en del barer på vägen innan man är framme på allstar...men ett klart kanske :yoparty

Ser mycket fram emot detta event! Kan bara bli episkt! :tummenupp

Men frågan är.. Kommer festen toppa den som var i Götet förra året? Då krävs: En stor brasa utanför av lastpallar, jävligt billig dricka, strippor och slagsmål! (true story!)

Helt ok men en lite mer civiliserad fest (för att vara SH-folk) den här gången :näsblod

Vad festade du med för bönder i Gbg??

Tänkte bara ge Pippi en eloge för bra initiativ.
Tyvärr kan jag inte komma på lördan den 26:e. Dålig planering, jag vet men det är annat inbokat då. Hoppas det blir flera tillfällen i framtiden.

Ska det bli nån mässa för mig måste det bli på fredan. Siktar på att ta mig dit då i.a.f. så får vi se hur det går.

Kommer vara öppet till 01.00 110 matgäster bokade och minst lika många törstiga :) ses om en vecka!!!

Kommer det nå dieselfolk så man slipper stå och snacka skrevraketer? Motosyklar är SÅ 2005.

Kommer det nå dieselfolk så man slipper stå och snacka skrevraketer?

Det vet du!
Vi ska ju ha förfest med ångmaskin och Johnny Diesel and The Injectors på vinyl. Sen blir det högläsning ur Sagan om Kolvringen. Det är ju 120-års jubilem i år! Rudolf Diesel fick ju som alla vet igenom sitt patent för dieselmotorn 1893.

Last edited:
Det vet du!
Vi ska ju ha förfest med ångmaskin och Johnny Diesel and The Injectors på vinyl. Sen blir det högläsning ur Sagan om Kolvringen. Det är ju 120-års jubilem i år! Rudolf Diesel fick ju som alla vet igenom sitt patent för dieselmotorn 1893.

Givet! Jag kommer antagligen även kunna bjuda på anekdoter från min misslyckade spridarrenovering som påbörjas i morgon (om delarna dyker upp).

Lite av en dum fråga, men funkar det att komma själv? Hur gör man vid betalning i sådana fall, tillika bör jag boka? Jag ska på MC-mässan innan, så om någon är sugen på att träffas där för ett par kalla och dra direkt till festen efteråt så vore det kanon - blir första gången för mig både på mässan och SH-festen :fyllisar

Givet! Jag kommer antagligen även kunna bjuda på anekdoter från min misslyckade spridarrenovering som påbörjas i morgon (om delarna dyker upp).
:D Nejnej, segeröl blir det! Jag håller tummarna!

Lite av en dum fråga, men funkar det att komma själv? Hur gör man vid betalning i sådana fall, tillika bör jag boka? Jag ska på MC-mässan innan, så om någon är sugen på att träffas där för ett par kalla och dra direkt till festen efteråt så vore det kanon - blir första gången för mig både på mässan och SH-festen :fyllisar

Det går fint! Jag har för det mesta tultat till SH-pubbar själv. Du känner lätt igen medlemsflocken. Ett artspecifikt igenkänningstecken för detta sportiga ungdomsforum, är hög andel lönniga 40-plussare med kalhygge. Går inte att missa oss!

Last edited:

Bara att dyka upp! Som Jörgen säger så kommer det vara folk du troligen känner igen :) Om inte så är fördelen att alla (!) har samma intresse så du kan ju alltid starta en konversation med Hur länge har du kört hoj ;)

Kostar inget att gå in på festen, di behöver inte boka om du inte tänkt äta :)

Ses om en vecka :)

tänkte själv lalla runt på mässan å sånt , lättar väl runt halv sex eller nått för att ta mig till Allstars

Välkommen till en dingding värld! :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...