SH-fest 26 januari 2013

Schnyggt jobbat.:tummenupp Visste väl att du levererar.:fyllisar

Jag va osäker i år då jag fått rätt mycket negativt angående festerna.

Men så tänkte jag att varför ska vi som vill ha skoj en kväll bli lidande för att vissa gnäller :) Inte värt det ;)
De som gnäller kan gnälla åt ett annat håll och snacka strunt till nån som bryr sig :)

Tack snälla för förtroendet ;)

Lagom till min födelsedag, som vanligt då! :D Denna gång tror jag att jag tar flyget ist. Orkar fan inte mer fler bilresor. :)

HAHA Nä speciellt inte när bilarna går sönder ;)

Du är varmt välkommen iaf! Ser fram emot en kul helg!

99% av gångerna är de som gnäller samma personer som ALDRIG lyft ett finger för någon annan. Småaktiga, missunsamma personer som aldrig skulle lägga tid och kraft på att göra något för andra, möjligen med undantag för den absolut närmaste kretsen av familj och vänner.

De finns överallt med sitt gnäll och har åsikter om allt men de är aldrig beredda att själva hjälpa till.

Det är bara att ignora dem för problemet ligger hos dem själva, du råkar bara hamna i skottgluggen för deras projicering av sina egna misslyckande, personlighetsstörningar och bitterhet.

Det spelar ingen roll vad man gör, hur mycket man anstränger sig för deras skull, hur gratis och färdigserverat de får allt, de kommer ändå inte vara nöjda.

Men så tänkte jag att varför ska vi som vill ha skoj en kväll bli lidande för att vissa gnäller :) Inte värt det ;)
De som gnäller kan gnälla åt ett annat håll och snacka strunt till nån som bryr sig :)

Äsch, de där surmökarna är bara lite efterblivna. :D Hade skitskoj när jag var där på festen förrförra året. :banana:fyllisar

Håller med Korvis, skit i gnället.
Att dra ihop något sånt här förtjänar all heder. :krama :tummenupp

Som sagt var, låt gnällspikarna passera obemärkt förbi. Fokusera på de som är positiva, gäller förövrigt allt i livet. Gnälliga och negativa finns det överallt, de tar bara energi från andra.

Det är ju tack vara din sporthojsfest Pippi som jag fick tag på den där dryga Ulvhamne som numera delar både säng och garage med mig - det är faan leverans det! :banana:banana:banana

Ni är för Goa!!!!

Suttit i möte i 2 timmar nu. Prislista o erbjudande snart klart. So far so good!!!!! Se första inlägget:)

Det kan det iofs bli men samtidigt lovar K.Orvis att inte dyka upp och skapa dålig stämning på festen. Han låter dock hälsa att han skall höja ett glas dagen till ära den 26:e och därefter återgå till att låta sig hunsas av Fru Chorizo.

Kunde ju varit kul med lite debatt efter några öl annars :tungan

Nämenvatrevligt!

:tummenupp

Skall försöka få till det!

:hej

/e

Låter skojjsigt, men finns det något att hämta för någon som inte kan delta i nostalgisnacket om första hojköpet med ventilerna i toppen? :gnissla

Låter skojjsigt, men finns det något att hämta för någon som inte kan delta i nostalgisnacket om första hojköpet med ventilerna i toppen? :gnissla
appselut Madicken!

Gamlingarna nostalgisnackar om att köra 125'a och om planerna för nästa 600/literhoj.
Du som 21-åring kan snacka om att köra 125'a och om planerna för nästa 600/literhoj.

Var sitter problemet? :va

Dock kan det eventuellt vara tunnt med My Little Pony-snack. :rolleyes:

Men, du kan väl alltid försöka omvända oss! :tummenupp

:hej

/e

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...