(SH)- Fest 2 april 2011

Last edited:
:tummenupp

Jag hade hoppats på att kunna lämna klara besked nu, dessvärre ligger tillståndsmyndigheten efter med sitt jobb och vi kommer inte få svar förens på fredag den 1 april :(

MEN!!!!

Troligen... så kommer Fenix att ha öppet till kl 03.00 den 2 april!

:tummenupp

Håll tummarna!

Last edited:
najs... kändes lite tidigt med kl 01 förra gången, fast det var väl kanske lika bra då man ändå säkert var för aprak för att komma in på kellys dit de flesta gick :yoparty

Igår var jag och fyllde på med kort på Fenix:) Bara 5 dagar kvar nu :)

Hur skall man tolka det du skriver

Detta kost skall alltså hämtas senast den 1 april efter överenskommelse med mig tills vidare!

Felstavat och obegripligt.

Är det bara att smita förbi och knycka sig ett kort, eller måste man komma överens med :7peta fröken fräken först?

:D:D

bara gå in på fenix och säga att du ska be och få ett kort :D

Hur skall man tolka det du skriver

Felstavat och obegripligt.

Är det bara att smita förbi och knycka sig ett kort, eller måste man komma överens med :7peta fröken fräken först?

:D:D

Bara att gå in på Fenix eller Honda City i Väsby och hämta kort. Om någon inte kan hämta kort innan den 1 april, tex om du bor i Göteborg och kommer upp på lördagen så löser vi självklart att du får ett kort!

Så, bara att gå in och hämta kort!

Ses på lördag!

Om det är kort man kan få så vill jag ha Klöver kung!, fast allra helst Hjärter Ess

Hoppas det blir en lika bra och lyckad fest som sist, har legat hemma hela veckan nu och laddat inför lördag!
Ser fram emot att få både ligga och borra på en och samma gång! :fyllisar

Nån frivillig? Skicka PM!

Tack på förhand! :tummenupp

Hoppas det blir en lika bra och lyckad fest som sist, har legat hemma hela veckan nu och laddat inför lördag!
Ser fram emot att få både ligga och borra på en och samma gång! :fyllisar

Nån frivillig? Skicka PM!

Tack på förhand! :tummenupp

Se där...när katten är borta dansar mössen på bordet va?? :whip:pannkyss
Parta loss åt mig me! :yoparty

PGA min miss i kommunikation så har INTE fenix öppet till 03.00 UTAN Patrick's på andra sidan gatan har öppet till 03.00!!!

LEDSEN för mitt misstag! Hoppas att alla kommer på festen ändå och sedan följer med över på andra sidan gatan kl 01.00!!!

Satans kaviar det här har jag missat bokad på annat imorgon :huvet

PGA min miss i kommunikation så har INTE fenix öppet till 03.00 UTAN Patrick's på andra sidan gatan har öppet till 03.00!!!

LEDSEN för mitt misstag! Hoppas att alla kommer på festen ändå och sedan följer med över på andra sidan gatan kl 01.00!!!

Är inte the gay boat / Alias Patrica ett säkert "efter-fest" kort? :P :tuttar

Back