(SH)- Fest 2 april 2011

Tur att det inte var den första April.. då hade man väl fått höra "finurliga" aprilskämt från Jerker hela kvällen gissar jag?

Jag är inte finurlig längre. Numer är jag mest sur. Jag säger som C. Utlovas fint väder så prioriterar jag nog hojkörning framför fest. :hojharley

Jag håller tummarna för att det blir jättefint väder på dagen men kallt på kvällen så alla kommer och värmer sig på festen :D

Ju fler vi är ju roligare blir det!

Jag håller tummarna för att det blir jättefint väder på dagen men kallt på kvällen så alla kommer och värmer sig på festen :D

instämmer, men det är ju även en söndag efter festligheterna att nyttja till lite hojåkning ;)

kommer förbi iaf, men frågan är hur länge man stannar.

Jag är inte finurlig längre. Numer är jag mest sur. Jag säger som C. Utlovas fint väder så prioriterar jag nog hojkörning framför fest. :hojharley

Har varit och hämtat ut 2st kort, ett till frun och ett till mig. Så här blir det partaj. :)

Ungefär det jag siktar på, är ändå inge skoj att köra hoj på kvällen i april.

Man ska inte hålla på och prioritera.. "All in" är det enda man behöver tänka på.

Sa han som försökte lasta in pungen. :gnissla :D

Deffo! Tänkte ha premiär den helgen :yoparty

:va Premiär var det ju helgen som var. :va

Räkna med mig!! Missa ju sista så nu får ja supa dubbelt upp då! Kanske kommer man upp i Linkans liga men då får man fan ligga i...

Back