SH- fest 12 november!

Last edited:
Kan nån fixa en tröja åt mig???

babyface_funny_social_networking_parody_tshirt-p235320618571281215z7syv_152.jpg

Här är en bild på mig från förra sh festen.
Men inte fan fick man ligga då :gråta

Det där har jag också varit med om. Man klär upp sig så fint man bara kan, sen glömmer man gylfen. Så jäkla hard to get alla här i sthlm tycker ja.
Jobbit :gnissla

Här har man varit borta i månader och får veta att Pia sitter och pratar om en...jag börjar tro att det är du som är kär i mig Pia....ERKÄNN!!!!!:krama

Okey då Pippi ja de e väl så då... Men säg i gen till någon.. De e en hemlis!!!!

Eye see...
Om något långt, långhårigt drägg vinglar in och ser bortkommen ut är det iaf jag.

Lång, långhårigt drägg.... Såna brukar ju ja gilla.. Hoppas:tuttar det är E-Type

Last edited:
Lång, långhårigt drägg.... Såna brukar ju ja gilla.. Hoppas:tuttar det är E-Type

Hehe, jag är 1 cm kortare än E Type, men väger garanterat 30 kg mer. >.<

Äsch, har aldrigt varit några problem förr. Är ju en bra öppningsreplik: Är du oxå här för SH-festen?

Äger för övrigt ingen SH-tröja. Den är för dåligt urringad :tuttar :D

Hehe, joh, min SH-tröja hade jag på mig när jag la hojen i somras, så den är lite överdrivet välventilerad. Eller man kanske ska försöka starta en ny trend... Asfaltsporrigt chic

Last edited:
Det där har jag också varit med om. Man klär upp sig så fint man bara kan, sen glömmer man gylfen. Så jäkla hard to get alla här i sthlm tycker ja.
Jobbit :gnissla

Äh, skärp dig nu gubbe. :va Om du skall gå på SH-fest så kommer jag med!:yoparty

Äsch! Han ska till mig i Botkyrka. Då bikerchick banga på en stor varmkorv så drog jürgen ett pm o sa att han ställer upp som jourhavande vän:tummenupp

Pliiis! Orkar nog inte med en till "förfest" hos dig :kryckor

Först leka med din precious porsche http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=242853
i pojkrummet tills grannarna klagar

918spyderkidscar.jpg

Sen klängande i mina armar och tjat om äppelpaj http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=5375516#post5375516 tills örena blör. När man sen ger vika och visar hur man gör en äppelpaj så sitter du trollbunden och okontaktbar och fascinerat stirrar in genom ugnsluckan i 40 minuter ända tills den är klar.... :ätapiller

har du värmt upp din lilla princskorv?:tummenupp

Ja han har onekligen en rätt unik tooling har jag hört, samma längd/bredd-förhållande som en snusdosa :gnissla

Äh, skärp dig nu gubbe. :va Om du skall gå på SH-fest så kommer jag med!:yoparty

Skulle ut och åka båt tidigt på söndag. Men har lyckats göra mig fri från det idag. Så det är möjligt att jag dyker upp, vore ju kul att surra lite.
Då slipper jag ju dessutom sitta vid barnbordet och få alkoläsk på kläderna!

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...