SH- fest 12 november!

Bara om du lovar att inte klaga på att du inte får sova på hela natten. :D

Bra jobbat! Fast vem vet med alla dessa ligga förslag så kanske du hamnar på någon helt annan plats än tänkt!

Jo, men jag är för gammal för att sova på en parkbänk nuförtiden, så har gärna en backup och nånstans att ha packningen. ;)

Ja, e du helt kravlös o lägger på en liten söt :wiggle så ska du nog se att du kan få sovplats :tummenupp

Jag har tyvärr svårt att vara både liten och söt. :tummenner

Last edited:
Det är för att vi fortfarande är nyförälskade ju. :kär:kär
När den fasen är över kommer jag ha huvudvärk. Kronisk. :D

Med lite inslag av migrän och PMS, eller? :D

Nääääääääää..... vadå???? Bokar ni upp liggandet i förväg :va VARFÖR HAR INGEN SAGT NÅTT :huvet ????

Finns bara miffona kvar nu eller vad? Sånt här måste informeras om i regelverket... det är inte lätt att vara ny på sporthoj ju... Tänk på oss nykomlingar som kämpar för att lära oss alla "Ligga" och "borra" och man ligger inte på första daten, men på tredje är det försent och tydligen bokar man liggandet i förväg när det är fester... aaaaaaaahhhhhhh... så mycket att lära :gnissla

Äsch, det är bara att vifta med :tuttar så får du napp. No problemos! :tungan :D

Last edited:
Bara dom som kommer få ligga som behöver bekymra sig om sånt, så bry dig inte om det du. :D

mjaa, du missförstår som vanligt; har definitivt inte tänkt ligga, men om jag nu ändå ska dra på festen, så är det av den anledningen jag ställer frågan.

ni är ju en bunt mutanter hela högen och skulle inte ta i er ens med en tång.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park