SH- fest 12 november!

Du kan vara lugn, det kommer bli som vanligt. Snittåldern 40+, killar med klassisk flata-/butchstil: rakad skalle, cammobraller, ring i näsan, tatueringar och konvex profil.

Fan, det är ju inte mycket som stämmer, själv är man ju gammal stekare..:tummenupp. Dock har åren trillat på till +40 :huvet

Du kan vara lugn, det kommer bli som vanligt. Snittåldern 40+, killar med klassisk flata-/butchstil: rakad skalle, cammobraller, ring i näsan, tatueringar och konvex profil.

Fan, det är ju inte mycket som stämmer, själv är man ju gammal stekare..:tummenupp. Dock har åren trillat på till +40 :huvet

Menar du att ni bara är gamlingar som kommer ? . Ja såatte. :va

gamlingarna kan vara jävligt glada o stolta om de ens kommer överhuvudtaget....:tuttar

"Gamla män ska man ej förakta.
De gör det noggrant, de gör det sakta.
Men unga killar är bara skit.
Det är ju knappt så de hinner dit"

Last edited:
Det kan vi göra på annan lokal.

Fjuniga pubertetsarsel med konstant ribba och och brewdar som inte vet om dom är kåta eller kissnödiga när det rinner till kan jag vara utan.

Hahaha har du vart på alla brewdar nu? Finns det ingen kvar som vill leka me dig :arsele:arsele:arsele:arsele

Shit! Jag kommer ju va lammkött med mina föga imponerande 31 år!

Skulle jag va dig skulle jag hålla lite låg profil och smyga lite i vassen....
31 år och kör 250 :skrämd :skrämd :skrämd
Jürgen kommer ju slita dig i stycken :näsblod:näsblod

Last edited:
Skulle jag va dig skulle jag hålla lite låg profil och smyga lite i vassen....
31 år och kör 250 :skrämd :skrämd :skrämd
Jürgen kommer ju slita dig i stycken :näsblod:näsblod

Jo fan, jag behöver ingen penisförlängare. ;)
Smyga vass säjjeru? Jo, det är väl där de riktigt fula gäddorna hänger...

Jo fan, jag behöver ingen penisförlängare. ;)
Smyga vass säjjeru? Jo, det är väl där de riktigt fula gäddorna hänger...

Dejta inte Linkan på restaurang bara. Bordsskick from hell. Sucker på paj och och vaniljsås. Det tar liksom aldrig slut :gnissla Sen somnar han.

Last edited:
Jag e ju värsta svärmorsdrömmen :D

Här startade man upp hojen. Kärlekskrank, ensam och rädd körde jag över stock och sten långt ut i suburbia. En timme på hojen i kyla och höstmörker till en öde servering, bara för att se ca 2 kg konsumerad äppelpaj glatt resa sig på bakbenen och fara hem till pojkrummet på bakhjulet.
:arsele

Haha, insidertips från coachen till nybörjaren? ;)

Bjucka på alkoläsk, pannkakor, och äppelpaj....och lyssna mer än du pratar.
Sen har du problem ...om du gillar att vara själv.

Last edited:
Här startade man upp hojen, kärlekskrank och inviterad körde jag över stock och sten. En timme på hojen i kyla och höstmörker till en öde servering, bara för att se ca 2 kg konsumerad äppelpaj glatt resa sig på bakbenen och fara iväg på bakhjulet.
:arsele

Om gubben inte körde så sakta och hade börjat i tid när vi andra börja köra, så hade jag inte behövt sitta ensam mitt ute i skogen o vänta 2,5 timme på att du skulle dyka upp :arsele:arsele:arsele O inte bli upphetsad av allt mitt slickande o ätande :D

Äsch, jag är gammal och okåt. Jag brukar koncentrera mig på att bli höggradigt berusad, blir bara utspädd om jag ska bjuda size-queens.

Aha, samma alkoholnivå som vid avfyrande salut 04.37 i Kyrkviken en solig sommarmorgon.

Då får vi börja dricka tidigt.

Aha, samma alkoholnivå som vid avfyrande salut 04.37 i Kyrkviken en solig sommarmorgon.

Då får vi börja dricka tidigt.

Ja det var ju onekligen en av mina listigare stunder. 5 meter från en plastbåt med sovande barnfamilj :död
Således åker inte bronset med på nästa SH-fest :gnissla

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP