SH- fest 12 november!

Alla sporthojare på fejjan var bjudna på AW på Malmen i fredags.

Ni är tekniskt sett inte sporthojare när ni hänger på fejjan!:mattias
Det var alltså INTE en SH-fest!!

Förresten är ju inte du den enda jag tjänner på SH. Har ALLA glömt bort mig alltså?? Bäst jag kommer på den offentliga festen då och utmärker mig ordenligt så ni minns mig! Gör som jag brukar alltså.:D

Hade ni sagt till mig hade jag med dykt upp. ;) Eftersom att jag var i stockholm ändå. ;) Lagom uppvärmd efter en kryssning. Satt ändå bara på hotellrummet och blev full med en polare, hehe.

Synd att vi inte visste det då! Du får parta dubbelt så hårt den 12e! :krama

Pippis Bodega...i´m out.:glömdet

Ja men vafan....kanske vi skulle styra upp den där beryktade öldrickningen som vi gafflat om sen i vintras...va va va va va!!??

Säsongen är slut efter 5 november när man harvat runt i leran på GGN! :Bugar

vilka komma ligga? stay puft

Jag kommer garanterat att ligga...! :kär

Jag och Skillzen kommer över och lyfter taket, va ju nykter och tråkig chaufför på Malmen så har en hel del att ta igen! :dricka

Tillägg: Pippi.. det gäller alltså bara att vara där innan 22 så får man VIP biljett resten av kvällen?

Last edited:
Jag kommer garanterat att ligga...! :kär

Jag och Skillzen kommer över och lyfter taket, va ju nykter och tråkig chaufför på Malmen så har en hel del att ta igen! :dricka

Tillägg: Pippi.. det gäller alltså bara att vara där innan 22 så får man VIP biljett resten av kvällen?

Du har stadig drule så det räknas inte. Däremot bör årets "SH-ligga-runtare" koras.....

Paaaaaaaaaartyyyyyyyyyyyyyyyy... :rofl

...va ere här för jäkla tonårstråd med en massa moppefuckon...

var intresserad först av festen men sen börja alla jäkla tonåringar skriva här om att de ska gå o skit, så fakk it liksom typ...

Japp! I garderoben så kommer det finnas VIP bevis att hämta. Detta visar ni upp i baren (på alla våningar). Visa upp det INNAN ni beställer!

...va ere här för jäkla tonårstråd med en massa moppefuckon.....

Jäss!!! Alldeles släta liksom! :kär

....var intresserad först av festen men sen börja alla jäkla tonåringar skriva här om att de ska gå o skit, så fakk it liksom typ...

Du kan vara lugn, det kommer bli som vanligt. Snittåldern 40+, killar med klassisk flata-/butchstil: rakad skalle, cammobraller, ring i näsan, tatueringar och konvex profil.

Håller du på så lär du få herpes på tungan :tungan

Eller mellan sina fingrar? :va

Last edited:
Ja men vafan....kanske vi skulle styra upp den där beryktade öldrickningen som vi gafflat om sen i vintras...va va va va va!!??

Säsongen är slut efter 5 november när man harvat runt i leran på GGN! :Bugar

Det kan vi göra på annan lokal.

Fjuniga pubertetsarsel med konstant ribba och och brewdar som inte vet om dom är kåta eller kissnödiga när det rinner till kan jag vara utan.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park