SH- fest 12 november!

Nej precis, Pippi ha festen i Muppsala istället :rolleyes: tror dock inte att det kommer vara någon brewdbrist :näsblod

ALLA är inbjudna, kom och snacka hojar och bra ha de trevligt för en kväll! :yoparty

Sådär! Då var allt klart! Ni i Muppala kan ju ta o hoppa på de berömda tåget och åka till södra station och komma o parta med oss!

Ledsen att det dröjt, men det tog ett tag att få meny mm klart :)

Glöm inte att boka bord i tid :)

Hoppas vi ses!

Shiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttttttttt fi faen typiskt verkar som att det bara blir 08:r på fest som ställer frågan vart ä brewdarna, dalmasar är väl inte inbjudna :confused:

Klart alla är bjudna! Seså, komsi komsi!

Första festen kom det folk från Luleå, Umeå och Skåne. Andra festen var nog Money mest långfärda gästen (kan ha fel)

Last edited:
Är det nån hemlig handskakning med garderobiären för att visa att man hänger på sporthoj för o få VIP passet? Eller är det dresscode hjälm och hoodie som gäller? :)

Är det nån hemlig handskakning med garderobiären för att visa att man hänger på sporthoj för o få VIP passet? Eller är det dresscode hjälm och hoodie som gäller? :)

Källaren är våran till kl 22.00 så fram tills dess kommer VIP bevis att delas ut!

Tack för påminnelsen ;)

Hehe jag skojjsade bara. ska dubbelkolla med mina kära arbetskamrados på måndag så ringer vi och bokar in oss.Det är kanon att du styr upp sånt här!

Snygg bild, snygg hoj, snygga människor Alla är välkomna oavsett stad, land, hoj, klubb...

Men, vi fula människor borde med få komma så vi håller rätt på flödet. så blir de snygga ännu snyggare. ? :)

Låter intressant annars.

Men, vi fula människor borde med få komma så vi håller rätt på flödet. så blir de snygga ännu snyggare. ? :)

Låter intressant annars.

Alla människor är väl snygga? Ligger bara i betraktarens ögon att avgöra... Så med andra ord så är såklart alla välkomna.

Till och med Bobo som av någon anledning verkar ha något väldigt personligt mot mig men det kanske kan skötas på PM om det skulle behövas.

Alla människor är väl snygga? Ligger bara i betraktarens ögon att avgöra... Så med andra ord så är såklart alla välkomna.

Till och med Bobo som av någon anledning verkar ha något väldigt personligt mot mig men det kanske kan skötas på PM om det skulle behövas.

Kärlek börjar me bråk o slutar me :krama
Tror bobo e lite kär i dig ;)
:glömdet

Jag måste helt bestämt lyckas ta mig upp den här gången... Och jag har ju bil nu med, så det blir väl lättare än förra året, heh.

ehrmm... måste dessvärre försvara BoBo här. JAG tolkade iaf hans inlägg som om att du hade iaf ett rätt ang honom(utifrån hans egen bedömning), och det var att han iaf tyckte att han hade/har en snygg hoj.

mina 2ören bara ;)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...