SH-ett forum av kvalitet :)

• Thread starter Thread starter Bj
  • Start date Start date

Bj

on the road again....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld
När man är lite trött sådär nångång ibland och tycker att folk kommer med onödiga inlägg och diverse annat "trams" ibland här på SH så är det bara att tänka på att vissa har det MYCKET värre.

http://www.bike.se/forum/thread.php?t=15085

Bikes forum är väl i och för sig inte känt för att vara bäst i världen men i.a.f. LITE moderering skadar ju inte.

Fyfan vad jobbigt att läsa på deras forum... Helt... opersonligt utan färg o avatarer :tungan

vilka idioter det finns, killen är helt osann!!

Yeah!!! mer testo!!! hahaha :lol

Han var nog lite arg tror jag, Annars är det inte dåligt att hoppa upp direkt efter att man blivit påkörd bakifrån och börja slå på bilen, Jag hade nog legat kvar på marken en stund och klagat på smärtor :)

Bj skrev:
När man är lite trött sådär nångång ibland och tycker att folk kommer med onödiga inlägg och diverse annat "trams" ibland här på SH så är det bara att tänka på att vissa har det MYCKET värre.

http://www.bike.se/forum/thread.php?t=15085

Bikes forum är väl i och för sig inte känt för att vara bäst i världen men i.a.f. LITE moderering skadar ju inte.

HAHAHA skön kommentar tog lite lungt o sansat genom att slå 3 bucklor på huven...

Den direkta reaktionen är väl inte helt konstig, klart man blir arg.

1. UrbanTiger
2. Solid snake
3. Itacha75
4. Stony (aldrig använt bike.se)
5.
6.
7.
8.
9.
10.

forumet på bike är väl kanske inte högsta klass, långt därifrån men där finns ju mycke recentioner om diversa hojar, uttrusting mm o de e bra de iaf, så en totalt bojkott från min sida är inte möjlig..
Att sen snubben blev arg har jag helt o håller förståelse för, handen på hjärtat grabbar, om ni nu inte gjorde er allt för illa o kanske hade en LIIITE BARA lite dålig dag skulle ni inte reagera som den här snubben gjorde? ja vet jag skulle.. :yoparty

Kawa_GPX600R skrev:
mer fjollit att böla om deras sida who cares ? + jag hade reaggerat precis som den killen jävla apor i trafiken :fatta!

He,he.....
Ganska ironiskt då jag i första hand inte slog ned på hans första reaktion (även om jag inte gjort likadant, långt därifrån till och med) utan sättet han behandlar folk på forumet för att de har en annan åsikt.
Första inlägget är inte problemet, men du läste kanske bara det?
Tråden skrev jag för att det är sådär det ser ut på bike.se tyvärr.
Finns säkert mycket nyttig kunskap där men det hamnar alltid i skuggan av RIKTIGA idiotinlägg.

Sen att du precis gjorde samma sak är en annan femma.

G.S.G.G. skrev:
forumet på bike är väl kanske inte högsta klass, långt därifrån men där finns ju mycke recentioner om diversa hojar, uttrusting mm o de e bra de iaf, så en totalt bojkott från min sida är inte möjlig..
Att sen snubben blev arg har jag helt o håller förståelse för, handen på hjärtat grabbar, om ni nu inte gjorde er allt för illa o kanske hade en LIIITE BARA lite dålig dag skulle ni inte reagera som den här snubben gjorde? ja vet jag skulle.. :yoparty

Som sagt den omedelbara reaktionen är väl förståelig, men det är de andra inläggen som är så onödiga, och som gör bike.se till en parodi enligt mig.

Last edited:
Bj skrev:
Som sagt den omedelbara reaktionen är väl förståelig, men det är de andra inläggen som är så onödiga, och som gör bike.se till en prodi enligt mig.

bike = Poliser ? jävla böle pellar som bölar på allt och alla jävla nötter nästan alla iallfall

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back